logo.gamebato
بازی Final Fantasy VIII در ژانر نقش آفرینی و ماجرایی می باشد که داستان بازی در یک دنیای فانتزی بی نام با عناصر علمی تخیلی اتفاق می‌ افتد، این بازی گروهی از مزدوران جوان به رهبری اسکوال لئونهارت را دنبال می‌ کند که درگیر جدالی می‌ شوند که توسط Ultimecia، جادوگری از آینده که می‌ خواهد زمان را فشرده کند، آغاز شده است.
امتیاز:
3.9/5
بازی Final Fantasy VIII در ژانر نقش آفرینی و ماجرایی می باشد که داستان بازی در یک دنیای فانتزی بی نام با عناصر علمی تخیلی اتفاق می‌ افتد، این بازی گروهی از مزدوران جوان به رهبری اسکوال لئونهارت را دنبال می‌ کند که درگیر جدالی می‌ شوند که توسط Ultimecia، جادوگری از آینده که می‌ خواهد زمان را فشرده کند، آغاز شده است.

بازی Final Fantasy VIII Remastered برای پی سی

Final Fantasy VIII Remastered یک بازی ویدئویی در ژانر نقش آفرینی و ماجراجویانه است که توسط Square در سپتامبر 2019 برای سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شده است. این بازی ماجراجویی کامپیوتری هشتمین قسمت اصلی از سری فاینال فانتزی است. این بازی در یک دنیای فانتزی بی نام با عناصر علمی تخیلی اتفاق می‌ افتد، این بازی گروهی از مزدوران جوان به رهبری اسکوال لئونهارت را دنبال می‌ کند که درگیر جدالی می‌ شوند که توسط Ultimecia، جادوگری از آینده که می‌ خواهد زمان را فشرده کند، آغاز شده است. در طول تلاش برای شکست دادن Ultimecia، اسکوال با نقش خود به عنوان رهبر مبارزه می کند و با یکی از رفقای خود، Rinoa Heartilly رابطه عاشقانه ایجاد می کند.

Final Fantasy VIII Remastered.banner1

مانند بازی های Final Fantasy قبل از آن، Final Fantasy VIII از سه حالت اصلی بازی تشکیل شده است: نقشه جهان، نقشه میدانی و صفحه نبرد. نقشه جهان یک نمایشگر سه بعدی است که در آن بازیکن می‌ تواند آزادانه در یک رندر در مقیاس کوچک از دنیای بازی حرکت کند. شخصیت‌ ها به طرق مختلف در سراسر نقشه جهان سفر می‌ کنند، از جمله با پای پیاده، ماشین، Chocobo، قطار و کشتی هوایی. نقشه میدانی شامل کاراکترهای سه بعدی قابل کنترل است که روی یک یا چند پس‌ زمینه از پیش رندر شده دو بعدی پوشانده شده‌ اند که نشان‌ دهنده مکان‌ های محیطی مانند شهرها یا جنگل‌ ها هستند. صفحه نبرد یک مدل سه بعدی از مکانی مانند یک خیابان یا اتاق است که در آن مبارزات نوبتی بین شخصیت های قابل بازی و دشمنان کنترل شده توسط CPU صورت می گیرد. این رابط مانند عناوین قبلی منو محور است، اما با حذف سلاح‌ ها و سیستم‌ های زرهی معمولی و وجود ویژگی‌ های جدید، مانند سیستم Junction. همچنین یک مینی بازی مبتنی بر کارت کلکسیونی به نام “Triple Triad” وجود دارد.

Final Fantasy VIII Remastered.banner2

برای بازی نقش آفرینی کامپیوتر Final Fantasy VIII، هیرویوکی ایتو یک سیستم جنگی بر اساس هیولاهای احضار شده به نام «نیروهای نگهبان» که در بازی به اختصار «GF» نامیده می شود، طراحی کرد. اختصاص یک GF به یک کاراکتر به بازیکن اجازه می دهد تا از دستورات جنگی فراتر از حمله با سلاح اصلی استفاده کند. عناوین قبلی Final Fantasy به هر شخصیت مجموعه محدودی از نقاط جادویی را ارائه می‌ کردند که توسط هر طلسم مصرف می‌ شد. در فاینال فانتزی هشتم، طلسم‌ ها یا از دشمنان در نبرد به دست می‌ آیند، امتیازهای قرعه‌ کشی در تمام محیط‌ ها توزیع می‌شوند یا با اصلاح آیتم‌ ها و کارت‌ ها. سپس طلسم ها بر روی شخصیت ها به عنوان موجودی کمی ذخیره می شوند و هنگام استفاده یکی یکی مصرف می شوند. شخصیت‌ ها همچنین می‌ توانند این طلسم‌ ها را به آمار خود  مانند قدرت، سرزندگی، و شانس برای پاداش‌ های مختلف متصل کنند. مشروط بر اینکه شخصیت یک نیروی نگهبان را به هم پیوند داده باشد.

Final Fantasy VIII Remastered.banner3

Final Fantasy VIII دارای سیستم امتیاز تجربه (EXP) کاملا متفاوت از عناوین قبلی است. موارد ضروری بدون تغییر باقی می‌ مانند: شخصیت‌ ها پس از شکست دادن دشمنان، که معمولاً به‌طور تصادفی در محیط‌ های بازی با آن‌ ها مواجه می‌ شوند، EXP کسب می‌ کنند. کسب مقدار مشخصی از EXP باعث می شود شخصیت یک سطح کسب کند که آمار کلی آنها را افزایش می دهد. هم اکنون جهت دانلود بازی می توانید از باکس دانلود در پایین این بازی را به صورت رایگان دریافت کنید.

دانلود بازی Final Fantasy VIII Remastered v1.0.3–PLAZA:
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
v1.0.3–PLAZA 2.3GB Download
دانلود فیت گرل Final Fantasy VIII Remastered-FitGirl با لینک مستقیم
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
FitGirl 1.8GB Download

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

———————————————————————————

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

درباره بازی:
4بار برنده جایزه

رده سنی:T-13
برای افراد زیر 13سال شاید مناسب نباشد.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
AMD A8-Series 3.1GHz / Intel® Core™ i5 2.8GHz AMD A-Seiries 2.2GHz / Intel® Core™ i3 2.2GHz CPU
AMD Radeon™ RX 470 / NVIDIA® GeForce® GTX 960 AMD Radeon™ R7 240 / NVIDIA® GeForce® GT 730 VGA
4GB RAM 2GB RAM RAM
5GB 5GB HHD
Windows® 7 SP1 / 8.1 / 10 Windows® 7 SP1 / 8.1 / 10 OS
DirectX: Version 11 DirectX: Version 11 software

1 دیدگاه دربارهٔ «دانلود بازی Final Fantasy VIII Remastered برای کامپیوتر<span class='urlv' id='post-6801-urlv' data-url='https://gamejs1.gamebatofiles.ir/js1/FINAL.FANTASY.VIII/Final.Fantasy.8.Remastered.Official.Reveal.Trailer.mp4' ></span>»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی