logo.gamebato

معرفی و بررسی بهترین بازی های آفلاین 2024

معرفی و بررسی بهترین بازی های آفلاین 2024

خوشبختانه امروزه در دنیای گیم, در سبک های مختلف انواع بازی های کامپیوتری با رشد و پیشرفت قابل توجهی مواجه بوده است. اگر شما هم دغدغه پیدا کردن بازی را دارید که در زمانی که اینترنت شما قطع شده, بتوانید خود را سرگرم کرده و به بازی بپردازید, پیشنهاد می کنیم تا پایان این تایپیک همراه با گیمباتو باشید. در حال حاضر بازی‌ های آفلاین بسیار خوبی وجود دارد، چه در iOS و یا اندروید. بنابراین، اگر به دنبال لیستی از این بازی ها هستید محتوای این مطلب می‌تواند شما را با این بازی‌ ها آشنا کند.

Alto’s Adventure

Alto’s Adventure

بازی Alto’s Adventure ساعت‌ها ماجراجویی اسنوبورد را با سبک آرکید ارائه میکند تا شما را علاقمند نگه دارد. به عنوان آلتو، باید از کوه سر بخورید، ترفندهایی را انجام دهید و پاداش های کوچک جمع آوری کنید.

Alto’s Adventure یک بازی ویدئویی اسنوبورد دونده بی پایان در سال 2015 است که توسط تیم Alto توسعه یافته و توسط Snowman (iOS) و Noodlecake Studios (اندروید) منتشر شده است. شخصیت بازیکن به طور خودکار از طریق مناظر ایجاد شده رویه به سمت راست صفحه حرکت می کند. بازیکن برای پریدن و انجام ترفندها (بازگشت به عقب) روی صفحه ضربه می زند و به سمت اهداف، امتیازهای رقابتی بالا و ارتقاء بازی می کند. 

Civilization VI

Civilization VI

در این بازی استراتژی همه چیز در مورد استعمار و تسخیر است. از اولین نشانه های زندگی در 4000 سال قبل از میلاد، تا اولین ساکنان مریخ، این بازی به شما یک گشت و گذار گسترده از تاریخ را می دهد.

Sid Meier’s Civilization VI یک بازی ویدئویی استراتژی 4X است که توسط Firaxis Games توسعه یافته و توسط 2K منتشر شده است. نسخه موبایل و نینتندو سوییچ توسط Aspyr Media منتشر شد. آخرین ورودی به سری Civilization، در اکتبر 2016 بر روی ویندوز و macOS منتشر شد، با نسخه های بعدی برای لینوکس در فوریه 2017، iOS در دسامبر 2017، نینتندو سوییچ در نوامبر 2018، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در نوامبر 2019 و اندروید در سال 2020.

همانند قسمت های قبلی، هدف بازیکن در بازی Civilization VI این است که تمدنی را از یک استقرار اولیه در طول هزاره های درون بازی توسعه دهد تا به یک قدرت جهانی تبدیل شود و به یکی از چندین شرایط پیروزی، مانند تسلط نظامی، برتری تکنولوژیکی، یا نفوذ فرهنگی دست یابد. بازیکنان این کار را با کاوش در جهان، تأسیس شهرهای جدید، ساختن پیشرفت‌ های شهر، استقرار نیروهای نظامی برای حمله و دفاع از خود در برابر دیگران، تحقیق در مورد فناوری‌ های جدید و پیشرفت‌ های مدنی، توسعه فرهنگ تأثیرگذار، و شرکت در تجارت و مذاکره با دیگر رهبران جهان انجام می‌ دهند.

Mini Metro

Mini Metro

در بازی Mini Metro شما مترو را برای شهرهای مختلف در سراسر جهان می‌سازید – و با مسائل و چالش هایی که در این مسیر برای شما پیش می‌آیند کنار می‌آیید, و البته همگی با یک موسیقی متن فوق‌ العاده ترکیب شده است. هر اینچ از مینی مترو به طرز شگفت انگیزی طراحی شده است که به زیبایی بازی می افزاید.

Mini Metro یک بازی ویدیویی استراتژی پازل است که توسط تیم توسعه مستقل نیوزلند Dinosaur Polo Club ساخته شده است. بازیکنان وظیفه دارند یک شبکه حمل و نقل ریلی کارآمد برای شهری که به سرعت در حال رشد است بسازند. سبک بصری بازی از رنگ های جسورانه و هندسه ساده برای تکرار ظاهر نقشه های حمل و نقل مدرن استفاده می کند. بازی Mini Metro از یک سیستم صوتی برای تولید صداها بر اساس اقدامات پخش کننده و شبکه حمل و نقل با الهام از آثار مینیمال موسیقی بهره می برد.

Dragon Quest

Dragon Quest

شما می‌ توانید مجموعه کاملی از بازی‌ های Dragon Quest را بر روی موبایل بازی کنید و به عنوان یکی از مورد احترام‌ ترین سری‌ های JRPG در تاریخ، بازی های موبایلی از آن یاد می شود. Dragon Quest که قبلاً تا سال 2005 با عنوان Dragon Warrior در آمریکای شمالی منتشر شده بود، مجموعه ای از بازی های نقش آفرینی است که توسط طراح بازی ژاپنی Yuji Horii  طراح شخصیت آکیرا توریاما (Bird Studio) و توسط Square Enix (انیکس سابق) منتشر شده است. از زمان آغاز به کار، توسعه بازی‌ های این سری تا قسمت دهم به تعداد زیادی از شرکت‌ های خارجی واگذار شده است، با بازسازی‌ ها و نسخه های بعدی برای Nintendo DS، Nintendo 3DS و Nintendo Switch توسط نینتندو در خارج از ژاپن منتشر شده است. با اولین بازی آن که در سال 1986 منتشر شد، یازده بازی از سری اصلی به همراه بازی های اسپین آف متعدد وجود دارد. 

Stardew Valley

Stardew Valley

این بازی کامپیوتر یکی از دلچسب ترین داستان های موفقیت در فضای مستقل را ارئه می دهد. شما را به یک شهر کوچک می برد، یک مزرعه کوچک به شما می دهد، تا در آن به کاوش و دیگر ارتباط های انسانی بپردازید. Stardew Valley یک بازی نقش‌ آفرینی شبیه‌ سازی زندگی مزرعه‌ ای است که در سال ۲۰۱۶ توسط Eric “ConcernedApe” Barone توسعه یافته است. بازیکنان نقش شخصیتی را بازی می کنند که مزرعه ویران پدربزرگ متوفی خود را در مکانی به نام Stardew Valley به ارث می برد. این بازی ابتدا برای ویندوز در فوریه 2016 منتشر شد و سپس به پلتفرم های دیگر منتقل شد. Stardew Valley یک بازی پایان باز است که به بازیکنان اجازه می دهد محصولات کشاورزی کنند، دام پرورش دهند، ماهی بگیرند، بپزند، استخراج کنند، علوفه بخرند و با مردم شهر معاشرت کنند. این بازی اجازه می دهد تا هشت بازیکن با هم به صورت آنلاین بازی کنند.

Dead Cells

Dead Cells

Dead Cells یک بازی سرکش-مترویدوانیا در سال 2018 است که توسط Motion Twin و Evil Empire توسعه یافته و توسط Motion Twin منتشر شده است. بازیکن نقش موجودی بی شکل به نام Prisoner را بر عهده می گیرد. به عنوان زندانی، بازیکن باید راه خود را برای خروج از یک جزیره پیدا کرده و پادشاه جزیره را بکشد. بازیکن سلاح، گنج و ابزارهای دیگر را از طریق کاوش در سطوح مختلف بازی به دست می آورد. بازی Dead Cells دارای یک سیستم permadeath است که باعث می شود بازیکن پس از مرگ تمام آیتم ها و سایر توانایی ها را از دست بدهد. ارزی به نام سلول‌ ها را می‌ توان از دشمنان شکست‌ خورده جمع‌ آوری کرد و به بازیکن اجازه می‌ دهد تا ارتقاء دائمی را خریداری کند.

Bloons Tower Defence 6

Bloons Tower Defence 6

Bloons TD 6 یک بازی دفاعی برج در سال 2018 است که توسط Ninja Kiwi ساخته و منتشر شده است که در آن میمون های مختلف “bloons” را پاپ می کنند. ششمین و آخرین نسخه از سری Bloons Tower Defense، اولین بار در 13 ژوئن 2018 برای iOS و Android منتشر شد. بعداً در دسامبر 2018 بر روی ویندوز مایکروسافت و در مارس 2020 از طریق استیم در macOS منتشر شد.

Bloons TD 6 یک بازی دفاعی برج است که از منظر 2.5 بعدی بازی می شود، برخلاف دیدگاه 2 بعدی بازی های قبلی Bloons Tower Defense، و از گرافیک کامپیوتری سه بعدی استفاده می کند. در بازی، بازیکنی که می‌تواند با حداکثر سه بازیکن دیگر در حالت Co-op متحد شود، یک دفاع متشکل از چندین نوع میمون، سازه‌ ها و تله‌ها به ترتیب ایجاد می‌ کند. برای جلوگیری از رسیدن اشیای بالون مانند, معروف به “Bloons” به خروجی.

Final Fantasy

Final Fantasy

Final Fantasy یک بازی فانتزی است که توسط Hironobu Sakaguchi ایجاد شده است که مالکیت، توسعه و انتشار آن توسط Square Enix است. این فرنچایز بر روی مجموعه ای از بازی های ویدئویی نقش آفرینی فانتزی متمرکز است. اولین بازی از این سری در سال 1987 منتشر شد و تا به امروز 16 عنوان اصلی منتشر شده است. این فرنچایز از آن زمان به ژانرهای دیگر بازی های ویدئویی مانند نقش آفرینی تاکتیکی، نقش آفرینی اکشن، نقش آفرینی آنلاین چندنفره انبوه، مسابقه ای، تیراندازی سوم شخص، مبارزه و ریتم، و همچنین به رسانه های دیگر، از جمله فیلم، انیمیشن، مانگا و رمان عرضه شده است.

فاینال فانتزی بیشتر یک مجموعه گلچین است که قسمت‌ های اصلی آن بازی‌ های نقش‌ آفرینی مستقل است که هر کدام دارای تنظیمات، طرح‌ ها و شخصیت‌ های اصلی متفاوتی هستند، اما این فرنچایز توسط چندین عنصر تکرارشونده از جمله مکانیک بازی و نام‌های تکراری شخصیت‌ ها به هم مرتبط است. هر طرح بر روی گروه خاصی از قهرمانان متمرکز است که در حال مبارزه با یک شر بزرگ هستند، اما همچنین مبارزات و روابط درونی شخصیت ها را بررسی می کند. نام شخصیت ها اغلب از تاریخ، زبان ها، فرهنگ و اساطیر فرهنگ های سراسر جهان گرفته شده است. مکانیک هر بازی شامل سیستم‌ ها و نقشه‌ های نبرد مشابه است.

Grid Autosport

Grid Autosport

Grid Autosport یک بازی مسابقه ای است که در سال ۲۰۱۴ توسط Codemasters برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 3، ایکس باکس 360، لینوکس، iOS، macOS، نینتندو سوییچ و اندروید ساخته شده است. این سومین بازی از سری Grid است.

در Grid Autosport، بازیکن به عنوان یک راننده مسابقه ای عمل می کند و فرصت هایی برای شروع و ایجاد مسابقه ای خود از طریق حالت تک نفره، شرکت در مسابقات با بازیکنان در حالت آنلاین چند نفره، سفارشی کردن تجربه مسابقه خود (خودرو، مدار، نوع مسابقه، سختی، و غیره) از طریق حالت تک نفره سفارشی، و با یکدیگر از طریق حالت Splitscreen چند نفره بازی می کند. این اولین بازی در سری GRID است که این بار در حالت تک‌ نفره از قابلیت شخصی‌ سازی خودرو استفاده نمی‌ کند، زیرا فقط در حالت آنلاین ارائه می‌شود.

Danganronpa

Danganronpa

Danganronpa یک بازی ویدیویی ژاپنی است که توسط Kazutaka Kodaka ساخته شده و توسعه یافته و متعلق به Spike Chunsoft است. این سریال عمدتاً گروه های مختلفی از دانش آموزان ظاهراً دبیرستانی را احاطه می کند که توسط یک خرس عروسکی رباتیک به نام مونوکوما مجبور به قتل یکدیگر می شوند. گیم پلی دارای ترکیبی از عناصر ماجراجویی، رمان بصری، کارآگاهی و شبیه ساز دوستیابی است. اولین بازی، Danganronpa: Trigger Happy Havoc، در سال 2010 برای PlayStation Portable منتشر شد.

این مجموعه به یک فرنچایز تبدیل شده است که شامل مانگا، انیمه و رمان است. این بازی حول یک آکادمی می چرخد، که هر سال دانش آموزان نخبه را جستجو می کند. شانزده دانش آموز با استعدادی که در زمینه های مختلف برجسته هستند توسط یک ماشین خرس مانند به نام مونوکوما به دام می افتند. بازیگران تا آخر عمر در یک مؤسسه زندانی می شوند و تنها راه بازگشت به خانه، کشتن یک نفر دیگر و اجتناب از مجرم شناخته شدن در طول دادگاه‌ های کلاسی است. روایت‌ های بازی‌ به هم هستند و داستان بین عنوان‌ ها گسترش پیدا می کند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی