logo.gamebato
Once Human یک بازی چند نفره جهان باز بقا است که در آینده ای عجیب و پس از آخرالزمانی اتفاق می افتد. با دوستان خود
امتیاز:
3.9/5
Once Human یک بازی چند نفره جهان باز بقا است که در آینده ای عجیب و پس از آخرالزمانی اتفاق می افتد. با دوستان خود متحد شوید تا با دشمنان

دانلود بازی Once Human برای کامپیوتر | گیمباتو

داستان بازی Once Human در یک آینده دور اتفاق می‌افتد که بشریت به دلیل یک بیماری مرگبار، دچار یک بحران شدید شده است. بازیکنان به عنوان شخصیت‌های اصلی، در این دنیای خطرناک و بی‌رحم تلاش می‌کنند تا از خود و دیگران در برابر تهدیدهای مختلف، اعم از دشمنان انسانی تا موجودات جهش‌یافته، محافظت کنند. پس خود را و تیم خود را آماده کنید که در یک جهان پسا آخرالزمانی که برای بقا خود بجنگید.

دانلود بازی Once Human برای کامپیوتر | گیمباتو

کاوش و بقا بازیکنان می‌توانند به طور آزاد در دنیای بزرگ و باز بازی به کاوش پرداخته و منابع مورد نیاز برای بقا را جمع‌آوری کنند. این منابع شامل تجهیزات، اسلحه‌ها و مواد غذایی می‌شوند. مبارزات در Once Human شامل ترکیبی از مهارت‌های نزدیک و دوربرد است. بازیکنان می‌توانند از سلاح‌های مختلف استفاده کرده و تکنیک‌های مؤثری را برای نبرد علیه دشمنان به کار ببرند. همکاری بازی از قابلیت چندنفره بهره می‌برد، این بازی یک بازی در ژانر جهان باز برای کامپیوتر می باشد , به این معنی که بازیکنان می‌توانند با دوستان خود همکاری کرده و به صورت تیمی به چالش‌های مختلف بازی پاسخ دهند. شما می توانید شخصیت خود را سفارشی سازی کنید و هر کدام دارای توانایی های منحصر به فرد خودشان هستند. شما در این بازی یک کیف آیتم نیز دارید که می توانید وسایل خود را در آن ذخیره کنید و در زمان نیاز استفاده بکنید.

دانلود بازی Once Human برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Once Human یک بازی Free to Play می باشد که کمپانی بازی سازی Starry Studio آن را توسعه داده است و خودش این بازی را در تاریخ 19 جولای سال 2024 در دسترس کاربران قرار داده است. این بازی و بازی The First Descendant دو تا از بازی های AAA آنلاین امسال می باشند که توانستند گیمرهای زیادی را جذب خود بکنند. ژانرهای این بازی جهان باز , نقش آفرینی , اکشن , ماجراجویی , تیراندازی , شبیه سازی می باشد. این بازی از منتقدان نمره ی خوب رو به بالای 75 را دریافت کرده است. این بازی به صورت رایگان می باشد اما شما می توانید از طریق لینک های مستقیم موجود در پایگاه داده ی گیمباتو به صورت نیم بها و فوق العاده سریع دانلود کرده و آن را روی استیم Restore کرده و بازی را اجرا کنید و لذت ببرید و در این جهان نابود شده تیم خود را آماده بکنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی