logo.gamebato
NBA 2K23 دارای یک نسخه کاملاً بازسازی شده از مسابقات Jordan Challenges NBA 2K11 است که بازیکنان را در تلاش برای بازسازی مجازی شاهکارهای زندگی
امتیاز:
3.9/5
NBA 2K23 دارای یک نسخه کاملاً بازسازی شده از مسابقات Jordan Challenges NBA 2K11 است که بازیکنان را در تلاش برای بازسازی مجازی شاهکارهای زندگی واقعی جردن قرار می دهد.

دانلود بازی NBA 2K23 برای پی سی | گیمباتو

به این مناسبت برخیزید و پتانسیل کامل خود را در NBA 2K23 درک کنید. خود را در برابر بهترین بازیکنان جهان ثابت کنید و استعداد خود را در MyCAREER به نمایش بگذارید. ستاره های امروزی را با افسانه های جاودانه در MyTEAM جفت کنید. سلسله ای برای خود در MyGM بسازید یا با MyLEAGUE NBA را به مسیری جدید ببرید. با تیم های NBA یا WNBA در PLAY NOW شرکت کنید و گیم پلی واقعی را تجربه کنید. چگونه به تماس پاسخ می دهید؟

دانلود بازی NBA 2K23 برای PC | گیمباتو

دوین بوکر، شوتینگ گار فونیکس سانز، روی جلد نسخه استاندارد و دیجیتال لوکس، در حالی که تصویر چهره ی شخصیت تالار مشاهیر NBA، مایکل جردن، روی جلد نسخه‌های مایکل جردن و قهرمانی قرار دارد. ستاره های WNBA سو برد و دیانا تاوراسی در نسخه جلد WNBA حضور دارند. روی جلد «نسخه Dreamer» چهره ی خواننده رپ آمریکایی جی کول قرار گرفته است. برای اولین بار از زمان NBA 2K11، چالش جردن دوباره به بازی بسکتبال NBA 2K23 اضافه شد.

دانلود بازی NBA 2K23 برای کامپیوتر | گیمباتو

NBA 2K23 یک بازی ویدئویی بسکتبال در سال ۲۰۲۲ است که توسط Visual Concepts توسعه یافته و توسط 2K Sports بر اساس انجمن ملی بسکتبال (NBA) منتشر شده است. این بیست و چهارمین قسمت از سری NBA 2K است و جانشین NBA 2K22 است. این بازی در 9 سپتامبر 2022 برای مایکروسافت ویندوز، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری X/S منتشر شد. NBA 2K23 Arcade Edition در 18 اکتبر 2022 در Apple Arcade نیز منتشر شد. آخرین به روز رسانی منتشر شده ی این بازی را به صورت رایگان و با بالاترین سرعت ممکن از سرور های قدرتمند وبسایت گیمباتو دانلود کنید و پس از دریافت به آسانی به نصب ، به روز رسانی و اجرای آن بپردازید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی