logo.gamebato
Black Myth: Wukong یک بازی RPG اکشن است که ریشه در اساطیر چینی دارد. شما به‌عنوان مقدر عازم می‌شوید تا به چالش‌ها و شگفتی‌های پیش
امتیاز:
3.9/5
Black Myth: Wukong یک بازی RPG اکشن است که ریشه در اساطیر چینی دارد. شما به‌عنوان مقدر عازم می‌شوید تا به چالش‌ها و شگفتی‌های پیش رو بپردازید، تا حقیقت مبهم

Black.Myth Wukong.banner1

شخصیت اصلی بازی Black Myth: Wukong یک میمون پر حاشیه به اسم Wukong می باشد. سان ووکونگ  یک میمون جادویی با توانایی‌های فوق‌العاده است. بازی به طور کلی بر روی سفر ووکونگ برای مقابله با موجودات افسانه‌ای و دشمنان مختلف تمرکز دارد. بازیکنان باید با استفاده از مهارت‌های قدرتمند و توانایی‌های جادویی ووکونگ، چالش‌های مختلفی را پشت سر بگذارند. در این بازی هر نوع دشمن مهارت‌ها و نقاط ضعف خاص خود را دارد که بازیکن باید برای غلبه بر آن‌ها یاد بگیرد. با درک الگوهای حمله دشمنان و زمان‌بندی دقیق در ضربه زدن و اجتناب از حملات، بازیکن می‌تواند در نبردها عملکرد بهتری داشته باشد.

Black.Myth Wukong.banner2

بازی شامل دنیای باز و متنوع است که شامل جنگل‌ها، کوه‌ها، معابد و مناطق متروکه می‌شود. بازیکنان می‌توانند با گشت و گذار در این محیط‌ها، منبع‌های مختلفی را جمع‌آوری کنند و به کشف رازها و داستان‌های جدید بپردازند. بازی Black Myth: Wukong یک بازی در ژانر نقش آفرینی برای کامپیوتر می باشد , حالا که از مناظر و محیط این بازی گفته شد بگذارید به بخش جذاب این بازی یعنی مبارزات برسیم.  مبارزات در “Black Myth: Wukong” به شدت دینامیک و سریع هستند. بازیکنان می‌توانند با استفاده از تکنیک‌های مختلف، ترکیب‌های حمله‌ای را اجرا کنند. یکی از کلیدی ترین و بهترین قابلیت شما در این بازی تبدیل شدن به دیگر موجودات می باشد که می توانید با این کار دشمن های خود را غافلگیر کنید. بهترین توانایی شما هم استفاده از جادو می باشد , ووکونگ دارای توانایی‌های جادویی است که می‌تواند برای مقابله با دشمنان یا تقویت خود استفاده کند. این جادوها می‌توانند شامل حملات فاصله‌ای، سپرهای جادویی و دیگر اثرات باشند. مانند هل دادن دشمنان به سمت موانع یا استفاده از ارتفاع برای دسترسی به نقاط مناسب. در کل، “Black Myth: Wukong” یک تجربه ترکیبی از جستجو و مبارزه را ارائه می‌دهد که در آن نیاز به توانایی‌های استراتژیک و ری اکشن‌های سریع در نبردها بسیار مهم است.

Black.Myth Wukong.banner3

بازی کامپیوتری Black Myth: Wukong توسط شرکت بازی سازی Game Science ساخته شده است و همین شرکت قرار است این بازی را به بازار عرضه کند. قرار شده است این بازی فقط برای کنسول های نسل نهم و کامپیوتر عرضه شود. سبک اصلی این بازی Mythology می باشد و دیگر ژانرهای این بازی اکشن , ماجراجویی , نقش آفرینی , مبارزه ای , درام , فانتزی , سوم شخص می باشد. بازی کامپیوتری Black Myth: Wukong بدون شک یکی از مورد انتظار ترین بازی های امسال می باشد که همه گیمرهای جهان لحظه شماری انتشارش را می کشند. عرضه این بازی چندین بار تاخیر خورد و عقب افتاد , اما بالاخره قرار شده است در تاریخ 19 آگوست سال 2024 در دسترس کاربران قرار بگیرد. در کل، Black Myth: Wukong وعده یک تجربه غنی و جذاب در دنیای افسانه‌ای چین را می‌دهد و به بررسی موضوعاتی چون قدرت، دوستی و سفر روحی می‌پردازد. ما سعی می کنیم زمانی که این بازی منتشر شد در اسرع وقت و بدون هیچگونه تاخیری به صورت نیم بها در سایت گیمباتو برای شما عزیزان قرار بدهیم که شما بتوانید این بازی را نصب کنید و از انجامش لذت ببرید , و با این افسانه ی چینی یک ماجراجویی حسابی کنید.

2 دیدگاه دربارهٔ «دانلود بازی Black Myth: Wukong برای کامپیوتر<span class='urlv' id='post-64675-urlv' data-url='https://gamejs3.gamebatofiles.ir/gamejs16/Black.Myth-Wukong/Black.Myth-Wukong.Trailer.mp4' ></span>»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی