logo.gamebato
خود را برای یک نسخه بازسازی شده از یک بازی فوق العاده زیبا و سرگرم کننده آماده کنید. با حل معماهای چالش‌برانگیز، به کشف رازهای
امتیاز:
3.9/5
خود را برای یک نسخه بازسازی شده از یک بازی فوق العاده زیبا و سرگرم کننده آماده کنید. با حل معماهای چالش‌برانگیز، به کشف رازهای ریون بپردازید و داستانی از

Riven.banner1

بازی Riven 2024 نسخه ی دوم بازی و به گونه ای دنباله معنوی Riven: The Sequel to Myst می باشد. در این بازی، شما به عنوان یک ماجراجو به دنیای زیبای Riven برمی‌گردید تا رازهای جدیدی را کشف کنید و به حل معماهای پیچیده بپردازید. هسته اصلی این بازی را همان عناصری تشکیل می دهند که بازی Myst آن ها را داشت و از این گونه به نسخه قبلی خود بسیار پایبند می باشد. شما در نقش یک شخصیت جدید، با شرایط و چالش‌های جدیدی مواجه خواهید شد و باید راه‌حل‌هایی برای نجات Riven پیدا کنید. شما در این بازی در سیاه چاله های تاریک جزیره می روید و یا در با آسانسورهای پر سرعت به بالاترین نقاط جزیره می روید و یا حتی بهتر از آن سوار بر یک ترن می شوید و از کل معدن های جزیره را به سرعت عبور می کنید.

Riven.banner2

معماها و پیشروی در داستان به کار روند. استفاده صحیح از این ابزار یکی از الزامات مهم بازی است در این بازی شما برای پیشروی بهتر و سریع تر در باید به زبان توی بازی توجه کنید چون اینطوری راحت تر می توانید معماها را حل کنید. محیط بازی شامل چندین مکان و جزیره می باشد ,  که هر کدام دارای ویژگی‌ها و معماهای منحصر به فرد خود هستند. مناظر بازی زیبا و چشم نواز هستند و به شما آرامش عجیبی می دهند. جنگل‌ها، دریاچه‌ها و آبشارها جزء ویژگی‌های طبیعی این دنیای خیالی هستند. این بازی یک بازی در ژانر ماجراجویی برای کامپیوتر می باشد , محیط‌ها به بازیکن احساس عمیق‌تری از جستجو و کاوش در دنیای بازی می‌دهند. تحولات دنیایی در طول بازی، بازیکن با تغییرات جوی و دنیایی مواجه می‌شود که می‌تواند تأثیر مستقیمی بر روی معماها و پیشرفت داستان داشته باشد و در نهایت منجر به پایان بندی های متفاوت در بازی شود , پس حواستان را خوب جمع کنید. Riven ترکیبی از حل معما، کاوش و داستان‌سرایی عمیق است که بازیکن را به دنیای جذاب و پیچیده‌ای دعوت می‌کند.

دانلود بازی Riven بدون نیاز به کرک برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Riven یک بازی مستقل می باشد و همان طور که در متن بالا نیز گفته شد یک دنباله معنوی از بازی افسانه ای Myst می باشد. شرکت بازی سازی Cyan Worlds Inc این بازی را ساخته و توسعه داده است و خودش این بازی را در تاریخ 25 ژوئن سال 2024 به بازار عرضه کرده است. ژانرهای این بازی پازل , ماجراجویی , رازآلود , شبیه سازی , اول شخص می باشد و یکی دیگر از سبک های اصلی این بازی اکتشاف در محیط می باشد. نمره ای که منتقدان به این بازی اختصاص داده اند بسیار بالا و عالی می باشد همینطور این بازی با وجود قیمت بسیار گران 35 دلاری توانسته است نظر همه ی کاربران استیم را به خود جلب کند. اگر به دنبال یک بازی آرامش بخش و سورئال هستید این بازی همان چیزی است که مد نظر شما می باشد و شما می توانید این بازی را به همراه آپدیت های خود از سرورهای پر سرعت گیمباتو به صورت نیم بها دانلود کرده و به راحتی آپدیت های آن را اعمال و اجرا بکنید , و در این جزیره زیبا ریلکس بکنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی