logo.gamebato
در یک پلتفرمر اکشن 2.5 بعدی رنگارنگ و دستی که از فرهنگ عامه ژاپنی الهام گرفته شده است، به زیبایی حرکت کنید. در نبردهای هوایی
امتیاز:
3.9/5
در یک پلتفرمر اکشن 2.5 بعدی رنگارنگ و دستی که از فرهنگ عامه ژاپنی الهام گرفته شده است، به زیبایی حرکت کنید. در نبردهای هوایی آکروباتیک شرکت کنید، توانایی‌های عرفانی

دانلود بازی Bō: Path of the Teal Lotus برای کامپیوتر | گیمباتو

در  بازی Path of the Teal Lotus ، شما در نقش یک جنگجوی افسانه ای و با تجربه به نام Bō قرار می‌گیرید که باید به همراه بهترین دوست خود که بهترین دستیار شما نیز می باشد در جستجوی رازها و راه حل‌های غم‌انگیزی برای نجات دنیای خود و قهرمانان دیگر است. او با دستیار خود (همان طور که گفته شد) ، یک پری سرسخت به نام Teal Lotus، باید با دشمنان خطرناک مبارزه کند و به دنبال نجات دادن دنیای خود باشید.

دانلود بازی Bō: Path of the Teal Lotus برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Bō: Path of the Teal Lotus، شما باید به عنوان شخصیت اصلی، Bō، با دستیار خود Teal Lotus به ماجراجویی های مختلف بروید و با دشمنان و چالش‌های مختلفی مواجهه کنید. بازی Bō: Path of the Teal Lotus یک بازی در ژانر ماجراجویی برای کامپیوتر می باشد ,  برای پیشروی در این بازی، باید از توانایی‌های خود و تفکر استراتژیک برای حل معماها و مبارزه با دشمنان استفاده کنید. همچنین، باید به دنبال اشاره‌ها و نشانه‌های مختلف برای پیدا کردن راه حل‌های مختلف باشید. محیط بازی Bō: Path of the Teal Lotus بسیار متنوع می باشد که شامل مناظر طبیعی زیبا، زمین‌های غم‌انگیز، غارها و آثار باستانی است که شما را به وجد می آوررد. هر محیط دارای چالش‌ها و پیچیدگی‌های خاص خود است که باید آنها را بررسی کرده و بهترین راه برای پیشروی را پیدا کنید.

Bo Path.of .the .Teal .Lotus .banner3

بازی کامپیوتری Bō: Path of the Teal Lotus : (بو: مسیر نیلوفر آبی) توسط یک فرد به اسم Christopher Stair و توسط دو شرکت بازی سازی  Trevor Youngquist , Squid Shock Studios ساخته شده و شرکت بازی Humble Games ساخته شده است. این بازی در تاریخ 17 جولای سال 2024 به بازار عرضه شده است و ژانرهای این بازی پلتفرمر , اکشن , ماجراجویی , مبارزه ای است. نمره ی منتقدان به این بازی بسیار خوب بوده است و کاربران استیم از خرید این بازی بسیار راضی بوده اند. نگذارید کم حجم بودن این بازی شما رو گول بزند و این بازی قابلیت این را دارد که تا مدت ها شما رو درگیر خودش بکند. این بازی برای کنسول های نسل نهم , کامپیوتر و Nintendo Switch عرضه شده است. شما کاربران و همراهان عزیز سایت گیمباتو می توانید این بازی را فقط و فقط در یک پارت دانلود کرده و آن را استخراج کرده و اجرا کنید , و عازم یک سفر ماجراجویانه ی زیبا بشوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی