logo.gamebato
بازی BLACKSAD: Under the Skin یک رسوایی را روایت می کند. فساد تا قلب و مغز شهر نیویورک پیشرفته و شما باید این مشکل را
امتیاز:
3.9/5
بازی BLACKSAD: Under the Skin یک رسوایی را روایت می کند. فساد تا قلب و مغز شهر نیویورک پیشرفته و شما باید این مشکل را حل کنید منظورم از شما

دانلود بازی Blacksad: Under the Skin برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Blacksad: Under the Skin در دنیای کارتونی مبتنی بر مجموعه کتاب‌های کمیک معروف “Blacksad” قرار دارد. شما در نقش جان Blacksad، یک کلانتر خصوصی، به دنبال حل رمز و رازهای پیچیده و قتل‌های مشکوک در شهر New York City در دهه 1950 می‌گردید. در این بازی، شما باید شخصیت‌ها را مصاحبه کنید، حقایق را جمع‌آوری کنید و به طور هوشمندانه با تعقیب‌کنندگان و دشمنان برخورد کنید تا به حقیقت پی ببرید.

دانلود بازی Blacksad: Under the Skin برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Blacksad: Under the Skin ، شخصیت جان Blacksad دارای توانایی‌های حل معما، مصاحبه با شخصیت‌های مختلف، استفاده از تفکر استراتژیک و مهارت‌های تعقیب و پنهان‌کاری است. این بازی یک بازی کامپیوتری در ژانر ماجراجویی می باشد. برای پیشروی در این بازی، شما باید شخصیت‌های مختلف را مصاحبه کرده، حقایق و شواهد را جمع‌آوری کرده و از طریق تفکر استراتژیک رازها و معماهای بازی را حل کنید. محیط‌های بازی در شهر New York City دهه 1950 قرار دارد و شامل انواع مکان‌های مختلف مانند خیابان‌ها، رستوران‌ها، ادارات پلیس و خانه‌های مختلف است. شما باید در این محیط‌ها به دنبال شواهد و اطلاعات مفید بگردید و با شخصیت‌های مختلف برخورد کنید تا به رازهای شهر New York City پی ببرید.

دانلود بازی Blacksad: Under the Skin برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Blacksad: Under the Skin (بلک سد: زیر پوست) یک بازی Choices Matter می باشد که بر اساس انتخاب های شما پایان های متفاوتی را خواهید دید. این بازی را شرکت بازی سازی Microids ساخته و به بازار عرضه کرده است , این کمپانی بازی سازی بازی Flashback 2 نیز به بازار عرضه کرده است. ژانرهای این بازی جنایی , راژآلود , ماجراجویی , پازل می باشد و  برای پلتفرم های کنسول های هشتم و کامپیوتر در تاریخ 5 نوامبر سال 2019 عرضه شده است و در سال 2023 برای PS5 منتشر شده است. کاربران استیم از این بازی استقبال کرده اند و با وجود قیمت 20 دلاری این بازی ازش حمایت کرده اند. شما دوستان عزیز می توانید این بازی را به صورت کاملا رایگان و نیم بها از سرورهای پر سرعت سایت گیمباتو دانلود کرده آن را استخراج کرده و به راحتی نصب و اجرا بکنید ,   و وظیفه ی خود را که پیدا کردن علت قتل های شهر New York می باشد را به پایان برسانید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی