logo.gamebato
Five Nights at Freddy’s: Help Wanted 2 دنباله‌ای بر تجربه وحشتناک واقعیت مجازی است که جان تازه‌ای به مجموعه ترسناک نمادین بخشید. به عنوان یک
امتیاز:
3.9/5
Five Nights at Freddy’s: Help Wanted 2 دنباله‌ای بر تجربه وحشتناک واقعیت مجازی است که جان تازه‌ای به مجموعه ترسناک نمادین بخشید. به عنوان یک کارمند کاملاً جدید Fazbear، باید

دانلود بازی Five Nights at Freddy’s: Help Wanted 2 برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Five Nights at Freddy’s: Help Wanted 2 شما را به دنیایی پر از عروسک‌های ترسناک و مخمصه‌های مرموز می‌برد. در این بازی، شما ماموریت دارید با استفاده از دوربین ها و توجه به جزئیات، باعث حفظ امنیت خود در مقابل این موجودات ترسناک شوید. با پیشروی در مراحل مختلف، شما باید معماها و مخفیات مختلف را حل کنید و به دنبال رازهای عرفانی و ترسناکی بپردازید. 

دانلود بازی Five Nights at Freddy’s: Help Wanted 2 برای کامپیوتر | گیمباتو

در Five Nights at Freddy’s: Help Wanted 2، شما به عنوان یک شخصیت در محیط ترسناک و مخمصه‌های مرموز با امکانات مختلف و قابلیت‌های منحصر به فردی قرار دارید. شما می‌توانید از دوربین ها و تجهیزات مختلف برای حفظ امنیت خود در مقابل عروسک‌های ترسناک و موجودات مخمصه استفاده کنید. بازی Five Nights at Freddy’s: Help Wanted 2 یک بازی در ژانر ترسناک برای کامپیوتر می باشد , با پیشروی در بازی، شخصیت شما به توانایی حل معماها و رمزهای مخفی، جلب توجه به جزئیات و پی بردن به رازهای عرفانی و ترسناک تبدیل می‌شود. به عنوان شخصیت اصلی بازی، شما باید با استفاده از توانایی‌های خود، به دنبال پیشروی در داستان بازی بپردازید و به چالش‌های جدید دست یابید.

دانلود بازی Five Nights at Freddy’s: Help Wanted 2 برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Five Nights at Freddy’s: Help Wanted 2 نسخه دوم بازی VR Five Nights at Freddy’s: Help Wanted می باشد. این بازی را شرکت بازی سازی Steel Wool Studios ساخته و توسعه داده است و با همکاری کمپانی بازی سازی ScottGames آن را به بازار عرضه کرده است. ژانر محور این بازی ترس به خصوص Psychological Horror می باشد و دیگر ژانرهای آن پازل , اکشن , شبیه سازی , استراتژیک , اول شخص می باشد. این بازی حسابی نظر کاربران استیم را به خود جلب کرده است و به خاطر نقدهای مثبت کاربران این بازی در شرایط Overwhelmingly Positive قرار دارد. شما دوستان عزیز گیمر می توانید نسخه بدون VR این بازی را از سرورهای پر سرعت سایت گیمباتو دانلود کرده و به راحتی هر چه تمام تر آن را استخراج و نصب بکنید , به دقت این عروسک های ترسناک را آنالیز بکنید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی