logo.gamebato
Steel Division 2 یک بازی استراتژیک بلادرنگ WW2 با دقت تاریخی است که در جبهه شرقی جریان دارد. دارای مدیریت ارتش نوبتی در مقیاس 1:1
امتیاز:
3.9/5
Steel Division 2 یک بازی استراتژیک بلادرنگ WW2 با دقت تاریخی است که در جبهه شرقی جریان دارد. دارای مدیریت ارتش نوبتی در مقیاس 1:1 و نبردهای تاکتیکی در زمان

دانلود بازی Steel Division 2 برای کامپیوتر | گیمباتو

Steel Division 2 داستانی در دوران جنگ جهانی دوم دارد و شما را به سال ۱۹۴۴ و جبهه شرقی ایالات متحده و شوروی می‌برد. در این بازی، شما بیش از ۶۰۰ واحد مختلف نظامی را در اختیار دارید و باید استراتژی‌های جنگی متنوعی را بکار ببرید تا به پیروزی در نبرد‌ها برسید. در نبردها، شما باید تمام استراتژی های جنگی خود را به کار ببرید تا بتوانید ارتش خود را به پیروزی برسانید. 

دانلود بازی Steel Division 2 برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Steel Division 2، محیط های نبرد واقع گرایانه و دقیقی دارند که باعث می شود شما به راحتی در محیط جنگی غوطه ور شوید. این بازی دارای نقشه های جنگی بزرگ و متنوعی است که از جنگل ها، شهرها و مناطق حاشیه ای تا مناطق صنعتی و کشاورزی متنوع هستند. این بازی Steel Division 2 یک بازی در ژانر استراتژیک برای کامپیوتر می باشد , از راه اندازی حمله های هوایی و موشکی تا استفاده از نقشه های جنگی ومنابع مختلف برای برنده شدن در جنگها استفاده کنید. انتخاب تاکتیک های صحیح و مدیریت منابع نظامی خود بسیار مهم است تا بتوانید دشمنان خود را شکست دهید و به پیروزی در جنگ جهانی دوم نزدیک تر شوید.

دانلود بازی Steel Division 2 برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Steel Division 2 (بخش فولاد 2) یک بازی استراتژیک تمام عیار می باشد و دیگر ژانرهای این بازی نظامی , تاریخی , شبیه سازی می باشد. این بازی توسط یک شرکت بازی سازی به اسم Eugen Systems ساخته شده و توسط همین کمپانی بازی سازی به بازار عرضه شده است. تاریخ عرضه این بازی 20 ژوئن سال 2019 می باشد و کاربران نظر Mostly Positive به این بازی را اختصاص داده اند. این بازی برای پلتفرم های GeForce Now, Microsoft Windows ارائه شده است. این بازی دارای حالت‌های آنلاین و داستانی است که بازیکنان را به یک تجربه مهیج و استراتژیک از جنگ جهانی دوم می‌کشاند. شما کاربران عزیز می توانید این بازی را از پایگاه داده ی پر سرعت گیمباتو به صورت کاملا رایگان و نیم بها دانلود کرده آن را استخراج کرده و به راحتی نصب و اجرا بکنید و در جنگ جهانی دوم پیروز بشوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی