logo.gamebato
Selaco یک تیرانداز جدید و اصلی است که روی GZDoom اجرا می‌شود و دارای مجموعه‌های اکشن هیجان‌انگیز، قابلیت تخریب، دشمنان هوشمند و داستانی کامل است
امتیاز:
3.9/5
Selaco یک تیرانداز جدید و اصلی است که روی GZDoom اجرا می‌شود و دارای مجموعه‌های اکشن هیجان‌انگیز، قابلیت تخریب، دشمنان هوشمند و داستانی کامل است که در یک دنیای بازی

دانلود بازی Selaco برای کامپیوتر | گیمباتو

داستان در طول تهاجم خشونت آمیز به Selaco رخ می دهد، Selaco اسم تاسیسات زیرزمینی که خانه پناهندگان زنده پس از سقوط زمین است. شما در نقش داون، یک کاپیتان امنیتی ACE بازی می کنید که با ارتقای اخیر خود و مجوزهای امنیتی در سطح بالا، در حال حفاری عمیق در حقیقت پشت تاریخ مبهم سلاکو است.

دانلود بازی Selaco برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Selaco شما درگیر یک گیم پلی بسیار سریع و هیجان انگیز می شوید , این بازی یک بازی در ژانر تیراندازی برای کامپیوتر می باشد , محیط بازی از سیستم تخریب پذیری بهره می برد که شما می توانید با تفنگ خود و شلیک های خود به محیط , محیط را به نفع خود تغییر دهید و بر علیه دشمنان خود استفاده بکنید. تنوع بسیار زیادی در سلاح ها داریم اما خب دشمن های شما هم از طیف گسترده ای برخوردار هستند که شما هم باید از استراتژی ها و سلاح های مختلفی برای شکست دادن ها استفاده بکنید.

دانلود بازی Selaco برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Selaco یا همان سلاکو توسط استدیو بازی Altered Orbit Studios ساخته شده و همین شرکت بازی سازی این بازی را در آخر ماه می یعنی 31 ام همین سال یعنی 2024 به بازار عرضه کرده است. ژانرهای این بازی اکشن , تخیلی , تیراندازی , ماجراجویی , مبارزه ای , اول شخص می باشد. این بازی به صورت Early Access منتشر شده است و فقط برای پلتفرم های Linux, Microsoft Windows منتشر شده است. شما می توانید اولین ورژن این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو به صورت نیم بها دانلود کرده و آن را به راحتی نصب و اجرا بکنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی