logo.gamebato
The Invisible Hours یک معمای قتل پیچیده در VR است که در آن بازیکنان آزادانه شبکه پیچیده ای از داستان های در هم تنیده را
امتیاز:
3.9/5
The Invisible Hours یک معمای قتل پیچیده در VR است که در آن بازیکنان آزادانه شبکه پیچیده ای از داستان های در هم تنیده را در یک عمارت گسترده کشف

دانلود بازی The Invisible Hours برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی The Invisible Hours ، شما به عنوان یک بازیگر دعوت می‌شوید تا در یک خانه مجلل واقع در جزیره‌ای دورافتاده شرکت کنید. در آنجا، شما با شخصیت‌های مختلفی که در خانه حاضرند و در داستان مرتبط با یک قتل مشغول به فعالیت هستند، روبرو می‌شوید. در هر لحظه، شما می‌توانید جا به جا شوید و با افراد مختلف ارتباط برقرار کنید تا پیدا کردن حقیقت پشت این جرم را کمک کنید.

دانلود بازی The Invisible Hours برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی The Invisible Hours، شما به عنوان یک بازیکن فعال و جستجوگر عمل می‌کنید. شما می‌توانید در هر زمان و به هر جایی که می‌خواهید روی کاراکتر‌ها تمرکز کنید و در آن زمان خودتان قدرت مشاهده و تحلیل داستان را داشته باشید. بازی The Invisible Hours یک بازی در ژانر رازآلود برای کامپیوتر می باشد , با توجه به جریان حرکت زمان، شما می‌توانید اطلاعات و حقایق مختلفی را کشف کنید که ممکن است به ادامه داستان بازی کمک کنند. به عنوان یک بازیکن، شما توانایی انتخاب مسیر داستانی خود و پیشروی در آن را دارید و می‌توانید تصمیم‌های مختلفی را بگیرید که تاثیرات مختلفی بر روند داستان خواهد داشت.

دانلود بازی The Invisible Hours برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری The Invisible Hours یک بازی در سبک جنایی می باشد و شما به دنبال پیدا کردن قاتل هستید مانند سری بازی های Sherlock Holmes که همه نسخه های این بازی هم در سرورهای گیمباتو موجود می باشد. این بازی را شرکت بازی Tequila Works ساخته است که بازی GYLT نیز ساخته است و با همکاری کمپانی بازی سازی Game Trust به بازار عرضه شده است. ژانرهای این بازی ماجراجویی , رازآلود , جنایی می باشد. این بازی برای PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows منتشر شده است. شما گیمرهای عزیز می توانید نسخه کامل این بازی را در 3 پارت می توانید از طریق لینک های مستقیم موجود در پایین متن دانلود کرده و در این عمارت مجلل در بین حضار قاتل را پیدا کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی