logo.gamebato
شما یک تنبل عشایری هستید، هم شکارچی و هم طعمه در یک اکوسیستم شکسته. نیزه خود را بگیرید و با ضایعات صنعتی شجاعانه شکار کنید،
امتیاز:
3.9/5
شما یک تنبل عشایری هستید، هم شکارچی و هم طعمه در یک اکوسیستم شکسته. نیزه خود را بگیرید و با ضایعات صنعتی شجاعانه شکار کنید، برای زنده ماندن غذای کافی

دانلود بازی Rain World برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی  Rain World شما یک تنبل عشایری هستید، هم شکارچی و هم طعمه در یک اکوسیستم شکسته. نیزه خود را بگیرید و با ضایعات صنعتی شجاعانه شکار کنید، برای زنده ماندن غذای کافی را شکار کنید، اما مراقب باشید – موجودات بزرگتر دیگر نیز همین نقشه را دارند… و تنبل ها خوشمزه به نظر می رسند. پس باید مواظب خودتون باشید و بتونید در این طبیعت بی رحم که محیط آن تنوع بسیار بالایی دارد گلیم خودتان را از آب بکشید.

دانلود بازی Rain World برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Rain World یک بازی در ژانر ماجراجویی برای کامپیوتر است , که در یک دنیای فانتزی و زیبا اتفاق می‌افتد. شما در نقش یک موجود کوچک و حیوانی به نام “Slugcat” قرار می‌گیرید که بیشتر از همه باید برای بقا در مقابل تهدیدات مختلفی چون دشمنان، طبیعت خشن و باران‌های شدید مبارزه کند. بازی بر اساس الگوهای هوش مصنوعی و سیستم هوش مصنوعی پیچیده‌ای ساخته شده است که به شما اجازه می‌دهد با مخلوقات دیگر تعامل کنید و با محیط زیبای بازی ارتباط برقرار کنید.

دانلود بازی Rain World برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Rain World یک بازی کامپیوتری بسیار لذت بخش می باشد که در تاریخ 28 مارس سال 2017 به بازار عرضه شده است. وظیفه ساخت این بازی را استدیو Videocult بر عهده داشته است و آن را بسیار زیبا ساخته است. این بازی را استدیو Akupara Games برای پلتفرم های Nintendo Switch, PlayStation 4, PlayStation 5, GeForce Now, Xbox One, Microsoft Windows, Xbox Series X and Series S ارائه کرده است. ژانرهای این بازی بقا , اکشن , ماجراجویی , پلتفرمر , شبیه سازی , جهان باز می باشد. نمرات متوسطی از منتقدان نیز دریافت کرده است. شما کاربران عزیز می توانید این بازی را به همراه آخرین ورژنش را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و در این اکوسیستم بی رحم زنده بمانید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی