logo.gamebato
تلفیقی تاریک و گوتیک از مترویدوانیا و روح. The Last Faith در نبردهای بی رحمانه و دقیق با طیف وسیعی از سلاح ها، سلاح های
امتیاز:
3.9/5
تلفیقی تاریک و گوتیک از مترویدوانیا و روح. The Last Faith در نبردهای بی رحمانه و دقیق با طیف وسیعی از سلاح ها، سلاح های گرم و اعدام های سفارشی

دانلود بازی The Last Faith برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی The Last Faith در سبک Souls-like می باشد , اسم شخصیت بازی شما اریک می باشد و در این بازی نبردهای بی رحمانه و دقیقی به همراه داشته و طیف وسیعی از گزینه‌های سفارشی سازی را برای‌تان به همراه دارد. در این بازی می توانید از سلاح های با طیف بسیار گسترده و وسیع استفاده کنید و طبق سلیقه خود انتخاب کنید که البته باید دشمن های خود را نیز در نظر بگیرید و با توجه به آن ها سلاح مخصوص آن ها را انتخاب کنید.

دانلود بازی The Last Faith برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی The Last Faith شما با انواع هیولاها خواهد جنگید که در ابعاد بسیار متفاوت می باشند مانند یک مار بسیار غول پیکر یا گرگ بسیار بی رحم و یا اژدهای که یخ از دهان خودش بیرون می دهد رو به رو خواهید شد که آن ها را باید شکست دهید تا داستان را پیش ببرید و چون با پیش رفتن مراحل و گذر زمان شخصیت شما بی رحم تر و بی وجدان تر می شود. بازی The Last Faith یک بازی در ژانر اکشن برای کامپیوتر می باشد. پس شما در این کوه پر از مه و برفی به مسیر خود ادامه دهید دشمن های خود را شکست دهید و بازی را به پایان برسانید.

The.Last .Faith .banner3

بازی کامپیوتر The Last Faith توسط شرکت بازی سازی Kumi Souls Games ساخته شده و کمپانی بازی سازی Playstack آن را در تاریخ 15 نوامبر سال 2023 به صورت کامل به بازار عرضه کرد. ژانرهای این بازی اکشن , پلتفرمر , ترسناک , ماجراجویی می باشد. نظر کاربران استیم به این بازی بسیار مثبت بوده است و منتقدان نیز نمره نسبتا خوبی را به آن داده اند. شما می توانید همین الان این بازی souls-like زیبا را به همراه آخرین آپدیت خود را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دریافت کرده و با شخصیت اریک در این مسیر خطرناک همراه شوید تا گذشته خود را به یاد آورید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی