logo.gamebato
Lies of P یک روح هیجان‌انگیز است که داستان پینوکیو را می‌گیرد، آن را روی سرش می‌چرخاند و آن را در برابر پس‌زمینه‌ی تاریک و
امتیاز:
3.9/5
Lies of P یک روح هیجان‌انگیز است که داستان پینوکیو را می‌گیرد، آن را روی سرش می‌چرخاند و آن را در برابر پس‌زمینه‌ی تاریک و ظریف دوران بل اپوک قرار

دانلود بازی Lies of P برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Lies of P یک بازی در سبک بازی Souls-like می باشد , داستان این بازی در مورد پسر بچه ای می باشد که احتمال خیلی خیلی زیاد آن را می شناسید بله شخصیت بازی شما پینوکیو می باشد , که به دنبال پیدا کردن  پدر خود یعنی پدر ژپتو می باشید و در این راه باید از سد دشمن های بسیار زیادی بگذرید و آن ها را شکست دهید و نگذارید که آن ها مانع رسیدن شما به هدف خود بشوند.

دانلود بازی Lies of P برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Lies of p یک بازی در ژانر اکشن برای کامپیوتر می باشد , و شما راه بسیار سختی را در پیش خود دارید باید با 27 باس فایت در ابعاد مختلف و قیافه های ترسناک و روش های جنگیدن مختلف  بجنگید و آن ها را شکست دهید که اصلا کار راحتی نمی باشد یک سری سربازهای و دشمن های عادی نیز در سراسر شهر حضور دارند که آن ها هم نباید دست کم بگیرید و می توانید از روش های مختلفی برای عبور از سد آن ها استفاده بکنید و در این داستان شخصیت شما نیز تبدیل شدن به انسان را نیز شاید تجربه بکند پس تجهیزات خود را آماده کنید و خود را برای یک مسیر بسیار سخت آماده کنید.

دانلود بازی Lies of P برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتر Lies of P یکی از بازی ها محبوب سال 2023 می باشد و بعد از بهترین بازی سال 2023 یعنی Baldur’s Gate 3 بهترین بازی نقش آفرینی این سال می باشد. این بازی را استدیو بازی سازی NEOWIZ ساخته و همین شرکت بازی سازی آن را در تاریخ 19 سپتامبر سال 2023 به بازار عرضه کرده است. نمره خوبی از منتقدان و کاربران نیز دریافت کرده است و ژانرهای این بازی اکشن , مبارزه ای , ماجراجویی , نقش آفرینی , جهان باز , سوم شخص می باشد. شما می توانید این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و در این شهر پر از خطر پدر ژپتو را پیدا کنید و نجات دهید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی