logo.gamebato
DESOLATE یک تجربه بقای ترسناک اول شخص است. یک تیم تحقیقاتی با حداکثر 4 بازیکن تشکیل دهید و دنیایی باز پر از رمز و راز
امتیاز:
3.9/5
DESOLATE یک تجربه بقای ترسناک اول شخص است. یک تیم تحقیقاتی با حداکثر 4 بازیکن تشکیل دهید و دنیایی باز پر از رمز و راز و سوالات حل نشده را

دانلود بازی DESOLATE برای کامپیوتر | گیمباتو

 بازی DESOLATE در جزیره ی به نام جزیره ی Granichy رخ می دهد که یک نور ناشناخته به نام new light باعث بروز مشکلاتی می شود و فاجعه های تمام عیاری را در این مکان به وجود می آورد. دیگران به سمت خود می کشد و آن ها وادار به انجام کارهای می کند و یا آن را تغییر می دهد شما به عنوان یک دواطلب به این جزیزه اعزام می شوید تا پرده از مشکلات این جزیره بردارید و به سوال های بدون پاسخ جواب دهید.

دانلود بازی DESOLATE برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی DESOLATE یک بازی برای کامپیوتر در ژانر ترسناک می باشد , شما به همراه یک گروه به جزیزه Granichny رفته اید تا فعالیت های غیر عادی موجود را بررسی کنید اما در آن جا موجوداتی بسیار ترسناک و کشنده در انتظار شما هستند و با اولین اشتباه شما آن ها شما را تکه تکه می کنند پس خود را باید برای رویارویی با هر تهدیدی در انواع سایز ها و گونه های مختلف آماده کنید. پس خود را آماده کنید تجهیزات و سلاح های خود را آماده کنید و خطرهای موجود در جزیره را از بین ببرید.

دانلود بازی DESOLATE برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتر DESOLATE را شرکت بازی Nearga ساخته و توسعه داده است و کمپانی بازی سازی HypeTrain Digital  در تاریخ 19 ژوئن سال 2019 به بازار عرضه کرد. این بازی در ژانرهای ترسناک , بقا , جهان باز , اکشن , مخفی کاری , ماجراجویی , دلهره آور منتشر شد. و شما می توانید آخرین نسخه این بازی را از سرورهای بی نظیر سایت گیمباتو دانلود کرده و در این جزیره با وجود موجودات وحشتناک به دنبال حقیقت باشید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی