logo.gamebato
نور ما را ایمن نگه می دارد آخرالزمانی است که به طور رویه ای تولید شده است که در آن فقط نور می تواند ما
امتیاز:
3.9/5
نور ما را ایمن نگه می دارد آخرالزمانی است که به طور رویه ای تولید شده است که در آن فقط نور می تواند ما را نجات دهد. از مخفی

دانلود بازی The Light Keeps Us Safe برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی The Light Keeps Us Safe داستانی ترسناک در انتظار شماست  و آسمانی را می بینیم که به خودش می لرزد و از ما دور می شود. غذاها تمام شده است و برق هم دوام زیادی نمی تواند داشته باشد.. تاریکی همه جا را فرا گرفته است. ماشین های وحشتناک گشت زنی همواره در محیط بازی پرسه می زنند و نشان می دهد که نیاز به یک مخفی کاری جذاب دارید. از قدرت نور استفاده کنید و از تله های کشنده دوری کنید.

دانلود بازی The Light Keeps Us Safe برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی The Light Keeps Us Safe که یک بازی اکشن برای کامپیوتر می باشد , منطقه ای به نام تولوا در بازی وجود دارد که سیگنال هایی ساطع می کند و باید با دنبال کردن علایم به آنجا بروید. دشمنان از گشت زنی دست بر نمی دارند و شما باید برای جلوگیری از مرگ خود، تنها از چراغ های خیابانی عبور کنید و در داخل کارخانه های سوخته نبردهای خود را به پیروزی ختم کنید. توهم مشکل دیگر شما است که ناشی از محیط خطرناک و تاریک بازی دارد و خفگی را به شما هدیه می کند. تهدیدی در بازی وجود دارد که اصلا نمی داند چگونه است و در پایان بندی روی اصلی خودش را به شما نشان می دهد.

دانلود بازی The Light Keeps Us Safe برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری The Light Keeps Us Safe محصول استدیو Big Robot Ltd بوده و توسط همین کمپانی سازی در ماه اکتبر سال 2018 به بازار عرضه شده است. ژانرهای این بازی اکشن , ترسناک , تیراندازی , تخیلی , استراتژیک , اول شخص می باشد. شما می توانید این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و یادتون باشه ((که فقط نور شما را در امان نگه می دارد)).  

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی