logo.gamebato
دنیا از بین رفته است در شرایط که تمدن در آستانه کامل نابودی قرار دارد شما وظیفه دارید یک جامعه جدید بر پشت موجودی بسیار
امتیاز:
3.9/5
دنیا از بین رفته است در شرایط که تمدن در آستانه کامل نابودی قرار دارد شما وظیفه دارید یک جامعه جدید بر پشت موجودی بسیار غول پیکر و بامزه بسازید

دانلود بازی The Wandering Village برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی The Wandering Village ، گروه کوچکی از بازماندگان به دنبال سرپناهی در پشت موجودی غول‌پیکر و سرگردان می‌گردند که آن‌ها را «Onbu» می‌نامند. رهبر آنها شوید، محل سکونت آنها را بسازید و یک رابطه همزیستی با اونبو ایجاد کنید . آیا با هم در این دنیای خصمانه و در عین حال زیبای پسا آخرالزمانی که توسط گیاهان سمی آلوده شده است زنده خواهید ماند؟

دانلود بازی The Wandering Village برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی The Wandering Village که بازی بقا کامپیوتر می باشد یک دهکده کارآمد اساس بقای شماست. شهرک خود را بسازید و آن را در پشت Onbu گسترش دهید. زنجیره های تولید را برنامه ریزی کنید و آنها را بهینه سازی نمایید.به طور مداوم روستای خود را در حالی که از میان انبوهی از زیست‌های مختلف پیدا می‌کنید، با مناطق آب و هوایی، فرصت‌ها و تهدیدهای منحصربه‌فرد خود، سازگار شوید.محیط های خود را جستجو کنید و ماموریت های جستجوی غذا را برای جمع آوری منابع کمیاب بفرستید.

دانلود بازی The Wandering Village برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتر The Wandering Village که در سال 2022 منتشر شد , توسط استدیو Stray Fawn Studio ساخته شده و توسعه یافته است و کمپانی بازی سازی WhisperGames آن را به بازار عرضه کرده است. ژانرهای این بازی بقا و استراتژیک می باشد و شما همین الان می توانید آپدیت آخر این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و بر پشت این موجود دوست داشتنی یک جامعه پویا بسازید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی