logo.gamebato
در دنیایی از جادو و هیولاها. بازیکنان باید در سیاه چال‌های خطرناک حرکت کنند، با رئیس‌های سرسخت مبارزه کنند و اسرار باستانی را کشف کنند
امتیاز:
3.9/5
در دنیایی از جادو و هیولاها. بازیکنان باید در سیاه چال‌های خطرناک حرکت کنند، با رئیس‌های سرسخت مبارزه کنند و اسرار باستانی را کشف کنند تا پلمن را از عذاب

دانلود بازی Alaloth: Champions  برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Alaloth: Champions of The Four Kingdoms داستان بازی در قرون وسطی تاریک و پر از جادو و ماورالطبیعه رخ می‌دهد. شهر گانیتور، قلب این داستان، در حال تهدید از سوی نیروهای شیاطینی به نام “آلا‌لوث” است که هدفشان از بین بردن تمامی پادشاهی‌ها و فرقه‌ها است.در این دنیای پر از خطرات، شما نقش یک “قهرمان” را به عهده دارید که باید با ترکیب مهارت‌های خود با آن ها بجنگید.

دانلود بازی Alaloth: Champions  برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی که یک بازی جهان باز کامپیوتر می باشد Alaloth: Champions of The Four Kingdoms در این بازی، ۴ نژاد مختلف از جمله انسان‌ها، الف‌ها، کوتوله‌ها و اورک‌ها وجود دارند. بیش از ۴۰ منطقه مختلف با قبیله‌های خاص و تاریخ‌های فرهنگی گوناگون را کاوش خواهید کرد. .شروع بازی به شما امکان می‌دهد که پس از انجام اولین ماجراجویی، به یکی از چهار پادشاهی مختلف متصل شوید و میراث خود را در آنجا ادامه دهید. همچنین، ۱۲ شخصیت همراه با داستان‌های منحصربه‌فرد خود در بازی حضور دارند.

دانلود بازی Alaloth: Champions  برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتر Alaloth: Champions of The Four Kingdoms در سال 2022 منتشر شد این بازی را شرکت Gamera Interactive ساخته و همین کمپانی بازی سازی آن را به بازار عرضه کرده است. این بازی در ژانرهای ماجراجویی , نقش آفرینی , فانتزی , ماجراجویی می باشد. همین الان می توانید این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دریافت کرده و با شیطان رو به رو بشوید و آن را شکست دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی