logo.gamebato
Neon Abyss یک پلتفرم اکشن آشفته و سرکشانه است که در آن با اسلحه «n» به سمت آبیس می‌روید. با داشتن هم افزایی نامحدود آیتم ها و یک سیستم منحصر به فرد تکامل سیاه چال، موتور بازی هر اجرا تجربه را متنوع می کند و هر انتخابی در آن، مجموعه قوانین را به کلی تغییر می دهد.
امتیاز:
3.9/5
Neon Abyss یک پلتفرم اکشن آشفته و سرکشانه است که در آن با اسلحه «n» به سمت آبیس می‌روید. با داشتن هم افزایی نامحدود آیتم ها و یک سیستم منحصر به فرد تکامل سیاه چال، موتور بازی هر اجرا تجربه را متنوع می کند و هر انتخابی در آن، مجموعه قوانین را به کلی تغییر می دهد.

دانلود بازی Neon Abyss برای PC | گیمباتو

Neon Abyss یک بازی ویدئویی اسکرول جانبی است که دارای مکانیک های گیم پلی است که معمولاً با خزنده های سیاه چال و بازی های پلتفرمر مرتبط است. بازیکنان نقش عضوی از “جوخه گریم” را بر عهده می گیرند، گروهی که توسط فردی تشکیل شده است که خود را به عنوان هادس، خدای یونانی دنیای زیرین معرفی می کند. با پیشرفت بازی یا خرید محتوای قابل دانلود (DLC) می توان شخصیت های بیشتری را باز کرد.

دانلود بازی Neon Abyss برای پی سی | گیمباتو

هدف Grim Squad با شروع سفر خود از یک کلوپ شبانه با نور نئون، کاوش در یک منطقه زیرزمینی به نام Abyss، از طریق یک سری سطوح تولید شده به صورت رویه، به منظور شکار و نابودی خدایان جدید و همچنین پیروان آنها است. بازیکنان ممکن است با استفاده از سنگ‌های انتقال از راه دور به مکان‌هایی که قبلاً بازدید کرده‌اند برای دسترسی به صندوق‌های قفل شده یا اتاق‌هایی که قبلاً مهر و موم شده‌اند، برگردند. بازیکنان ممکن است به‌طور تصادفی ترکیبی از سلاح‌ها و آیتم‌های منحصربه‌فرد را به دست آورند که نحوه عملکرد قوانین بازی را تغییر می‌دهد یا به طور آماری آسیب شخصیت‌های آن‌ها را افزایش می‌دهد.

دانلود بازی Neon Abyss برای کامپیوتر | گیمباتو

Neon Abyss یک بازی کامپیوتری دویدن و تفنگ کشیدن با عناصر سرکشانه می باشد که توسط Veewo Games ساخته شده است. فرضیه بازی حول محور اعضای تیم Grim Squad در هنگام فرود آمدن از Abyss است که شامل یک سری سطوح با اتاق‌هایی است که به صورت رویه‌ای تولید می‌شوند و در تعقیب موجودات قدرتمندی به نام خدایان جدید هستند. شخصیت ها می توانند از انواع سلاح های گرم و توانایی های ویژه برای مبارزه با دشمنان در هر سطح استفاده کنند. Neon Abyss در ۱۴ ژوئیه ۲۰۲۰ برای پلتفرم‌های متعدد منتشر شد و سازنده بازی‌های ویدیویی بریتانیایی Team17 ناشر اصلی آن‌ها بود. Neon Abyss به طور کلی با استقبال مثبت منتقدان بازی های ویدیویی مواجه شده است. به روز ترین نسخه ی منتشر شده از این بازی که به صورت آماده به اجرا و بدون نیاز به نصب می باشد را تنها با یک کلیک بر روی لینک دانلود مستقیم آن می توانید با بالاترین سرعت ممکن از وبسایت گیمباتو دانلود نموده سپس به آسانی اجرا و تجربه نمائید.

نسخه v1.5.2 – P2P
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 367MB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

مناسب برای افراد بالاتر از 10 سال.

دارای میانگین نمرات 74 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel i3-2100 / AMD A8-5600k Intel i3 CPU
GeForce GTX 630 / Radeon HD 6570 Geforce 650 VGA
4GB 4GB RAM
1GB 1GB HDD
Windows 10 – 64-bit Windows 7 – 64-bit OS
DirectX 11 DirectX 11 Software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی