حقیقت را بیابید و شهر توکیو را نجات دهید. نقش رالی را به عهده بگیرید با مهارت های پارکور و آکروباتیک خود، از دست کسانی
حقیقت را بیابید و شهر توکیو را نجات دهید. نقش رالی را به عهده بگیرید با مهارت های پارکور و آکروباتیک خود، از دست کسانی که قصد جان شما را

دانلود بازی Aerial_Knight's Never Yield برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Aerial_Knight’s Never Yield به عنوان نقش رالی بازی کنید و شهرتان را نجات دهید. پس از فهمیدن یک سری مسائل مخفی و محرمانه حال افرادی به دنبالتان هستند که قصد جان شما را دارند. باید از این وضعیت جان سالم بدر ببرید و زنده بمانید، پس مهارت های پارکور خود را بکار برده و از مانع های مختلف عبور کنید. مراقب باشید چون اگر دست آنها بهتان برسد هیچ شانسی نخواهید داشت و زنده نمی مانید.

دانلود بازی Aerial_Knight's Never Yield برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی اکشن کامپیوتری Aerial_Knight’s Never Yield به شما حس دونده ای را می دهد که با حرکات آکروباتیک میتوانید موانع را پشت سر خود بگذارید و از آنها عبور کنید. در بازی پس از کشف کردن رازی مخوف، شما میتوانید شهر توکیو را نجات دهید و برای همیشه مسیرش را عوض کنید. بدوید، لیز بخورید، بپرید و همراه با حرکات آکروباتیک صحنه را برای خود جذاب تر کنید. به اندازه کافی سریع باشید و حواستان به موانع روبرو باشد چون اگر با آنها برخورد کنید دیگر راهی برای نجات خود و شهر نخواهید داشت. 

دانلود بازی Aerial_Knight's Never Yield برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Aerial_Knight’s Never Yield یک بازی مسابقه ای کامپیوتری است که توسط تیم بازی سازی Aerial_Knight’s  ساخته و در سال 2021 توسط شرکت Headup Publishing به بازار عرضه شده است. اگر به بازی بی پابان علاقه دارید و میخواهید حقیقت شهر توکیو را بیابید همین حالا میتوانید این بازی را از سرور های پر سرعت و کاملا رایگان گیمباتو دانلود کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی