logo.gamebato
در تاریکی حرکت کنید و پنهان بمانید. اسلحه های خود را بردارید و دشمنان جلوی راهتان را نابود کنید. مهارت های خود را بروز کرده
امتیاز:
3.9/5
در تاریکی حرکت کنید و پنهان بمانید. اسلحه های خود را بردارید و دشمنان جلوی راهتان را نابود کنید. مهارت های خود را بروز کرده و مرحله به مرحله جلو

دانلود بازی Esse Proxy برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Esse Proxy شما سبکی اکشن و جنگی را به صورت سه بعدی از زاویه دید بالا به پایین تجربه خواهید کرد. در سه شخصیت با قدرت و استعداد های مختلف بازی می کنید. هر کدام از این شخصیت ها روش مبارزه منحصر به فرد، نقطه قوت و نقطه ضعف خود را دارند. مخفی بمانید و در تاریکی حرکت کنید. تا زمانی که از دستگیر نشدن خود مطمئن نشدید حمله و مبارزه نکنید. حتی کوچک ترین ضربه ها هم آسیب جدی بهتان وارد می کنند پس بسیار با حوصله و دقت مسیر ها را طی کنید.

دانلود بازی Esse Proxy برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی اکشن کامپیوتری Esse Proxy وظیفه شما مبارزه و تلاش برای زنده ماندن است. در محیط های گوناگون با سه شخصیت مختلف به جنگ با دشمن خود بروید. شمشیر و اسلحه خود را آماده کنید چون هر دو آنها قرار است بکارتان بیاید. مرحله به مرحله جلو بروید و هر کسی که جلوی راهتان بود را نابود کنید. مهارت های خود را بروز کنید و در حین مبارزه، بهترین استفاده ممکن رو ازشون ببرید. زمان رو آهسته کنید و چندین نفر را با هم هدفگیری کنید و شاهد حرکت های خفن و شگفت انگیز شخصیتتان باشید.

دانلود بازی Esse Proxy برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی تیراندازی کامپیوتری Esse Proxy توسط شرکت بازی سازی FromSouthGames ساخته و در سال 2022 به بازار عرضه شده است. اگر به بازی سه بعدی و در عین حال پلتفرمری علاقه دارید این بازی سرگرم کننده را از دست ندهید. همین حالا میتوانید این بازی را از سرور های پرسرعت و کاملا رایگان گیمباتو دانلود کنید. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی