logo.gamebato
راه آهن بسازید، ترافیک را مدیریت کنید و بدون تصادف بمانید. بازی در اروپا، آمریکا، ژاپن و اتحاد جماهیر شوروی در 1830-2020. حالت داستانی را
امتیاز:
3.9/5
راه آهن بسازید، ترافیک را مدیریت کنید و بدون تصادف بمانید. بازی در اروپا، آمریکا، ژاپن و اتحاد جماهیر شوروی در 1830-2020. حالت داستانی را از طلا راش 1849 تا

Train.Valley.banner1

در بازی Train Valley ، شما می بایست خطوط راه آهن را به منظور اتصال شهرها ، تونل ها و پل ها به همدیگر ایجاد کنید ، راه آهن ها مسیرهای ارتباطی فوق العاده مقرون به صرفه هستند ، البته این در صورتی است که شما بخواهید آنان را در مسافت های بدون مانع ایجاد کنید ، برای مثال در صورتی که مجبور باشید یک خط راه آهن را از شهری به شهر دیگر وصل کنید و در میان آن ها جنگل و یا فضای سبز وجود داشته باشد برای تخریب آن شاید صرفه اقتصادی خود را از دست دهد.

Train.Valley.banner2

بازی Train Valley که بازی شبیه سازی کامپیوتر است , به منظور کنترل ترافیک شهری و مدیریت تردد ها ، خطوط راه آهن را به گونه ای اجرا کنید که چندین قطار بتوانند به طور همزمان و بدون تأخیرهای زمانی رفت و آمد کنند. همه چیز را با استراتژی خود تنظیم کنید.در این بازی با انواع لوکوموتیوها از مدل های قدیمی و بخار شده گرفته تا مدل های مدرن سر و کار دارید و می توانید راه آهن هایی مخصوص به آنان را در دوره های زمانی مختلف و در 4 فصل گوناگون اروپا ، آمریکا ، شوروری و ژاپن ایجد کنید.

Train.Valley.banner3

بازی کامپیوتر Train Valley که توسط Flazm و META Publishing ساخته شده و همین دو کمپانی بازی سازی آن را به عهده داشتند البته بخش زیادی از ساخت بازی بر عهده 3 مرد از روسیه می باشد ژانرهای این بازی استراتژیکی و شبیه سازی می باشد , همچنین نمره قابل قبولی از منتقدان دریافت کرد و برنده چندین جایزه نیز شد.همین الان می توانید آپدیت نهایی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و قطارهای بین شهری خود را احداث کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی