این بازی فرار از یک زندگی خسته کننده و یکنواخت شخصیت اصلی ما یعنی misha را بازگو می کند برای یک تغییر بزرگ و ماجراجویی
این بازی فرار از یک زندگی خسته کننده و یکنواخت شخصیت اصلی ما یعنی misha را بازگو می کند برای یک تغییر بزرگ و ماجراجویی در شهر شوروی و از

دانلود بازی Know by heart برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Know by heart شما را به دل زندگی روزمره شخصیت اصلی می برد شخصیت شما بعد از مدت ها تلاش از کار روزمره خودش که باعث خسته شدنش بوده استفعا داده و می خواهد به دنبال ماجراجویی ها خود برود در این راه با دوستان صمیمی خود که از کودکی با هم بزرگ شده اند نیز هم مسیر می شود و در این راه به دنبال احیای دوستی خود می باشد. اما شاید چیزی فراتر از قدرت آن ها این دوستی را خراب کند.

دانلود بازی Know by heart برای کامپیوتر | گیمباتو

این بازی به شما یک ماجراجویی ارائه می دهد و شما در این تجربه 5 ساعته با یک بازی غیر خطی طرف هستید و این که چندین پایان می تواند داشته باشد بازی که در اوایل شوروی می باشد حال و هوای بسیار خاصی خواهد داشت در محیط های کاملا متفاوت به هم رفته و شما باید با قهرمان داستان ما پیش رفته و امید به زندگی این شخصیت را برگردانید فقط مواظب خطرهای پیش روی خودتان باشید.

دانلود بازی Know by heart برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Know by heart که در سال 2022 در ژانر درام و ماجراجویی توسط استدیو Ice-Pick Lodge توسعه و به بازار انتشار یافت به موفقیت های نه چندان بزرگ دست یافت و نمره متوسط رو به بالا توسط منتقدان دریافت کرده است شما همین الان می توانید اخرین آپدیت این بازی از سرورهای سایت پر سرعت گیمباتو دانلود کرده و میشا را از زندگی یکنواخت خودش نجات دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی