logo.gamebato
TEARDOWN بازی تخریب, در سبک شبیه ساز و استراتژیک می باشد که هر سازه ای را می توانید با استفاده از مجموعه معینی از ابزارها در بازه زمانی محدود تخریب کنید. اگر نتوانید به هدف معین شده خود برسید شما شناسایی خواهید شد و تحت تعقیب قرار خواهید گرفت.
امتیاز:
3.9/5
TEARDOWN بازی تخریب, در سبک شبیه ساز و استراتژیک می باشد که هر سازه ای را می توانید با استفاده از مجموعه معینی از ابزارها در بازه زمانی محدود تخریب کنید. اگر نتوانید به هدف معین شده خود برسید شما شناسایی خواهید شد و تحت تعقیب قرار خواهید گرفت.

بازی Teardown برای کامپیوتر

بازی Teardown در سبک شبیه سازی, استراتژیک می باشد که توسط تیم Tuxedo Labs طراحی و در سال 2022 برای پلتفرم کامپیوتر منتشر شده است. این بازی شبیه سازی کامپیوتری به طور کلی درمورد تخریب کردن ساخته شده است. هر ماموریت دارای مجموعه ای از اهداف است که باید در عرض یک دقیقه تکمیل شود. گیمر در این بازی می تواند در پنج سطح حرکت کند و به تخریب بپردازد. در هر قسمت هدفهای مختلفی دارید که شامل تخریب یا سرقت اشیاء خاص، یا تخریب یک ساختمان می باشد. در قسمت اول بازی، بیست ماموریت با مجموعه اهداف مختلف وجود دارد.

Teardown.banner1

در این بازی استراتژیک کامپیوتری سراسر تخریب, هر سازه ای را می توان با استفاده از مجموعه ای معین از ابزارها، از جمله پتک، بمب، و تفنگ ساچمه ای تخریب کرد، در حالی که سایر سازه ها را می توان با استفاده از تخته ها برپا کرد. ابزارهای بیشتر در طول گیم پلی باز می شوند،  در حالی که ابزارهای از قبل به دست آمده را می توان با استفاده از پول نقد به دست آمده از جمع آوری اشیاء قیمتی پراکنده در تخریب, ارتقا داد. می توانید با استفاده از اسپری مسیرها را علامت گذاری کنید, و یا با استفاده از کپسول آتش نشانی, آتش را خاموش کنید. وسایل نقلیه سواری مثل کامیون، جرثقیل، بیل مکانیکی و قایق  در سطوح مختلف بازی در اختیار شما قرار می گیرند و یا می توانید آنها را از بین ببرید. از مواد منفجره ای که در طول مسیر پیدا می کنید, استفاده کرده و برای دستیابی به اهداف خود در سریعترین زمان ممکن از آن بهره ببرید.

Teardown.banner3

در بازی TEARDOWN با اولین سرقت یا شروع آتش سوزی زنگ هشدار به صدا درمی آید و سپس یک تایمر 60 ثانیه ای شروع می شود. در این بازه زمانی 60 ثانیه ای، بازیکن باید تمام اهداف مورد نیاز را تکمیل کند و به وسیله نقلیه فرار برسد. اگر نتوانید در این زمان هدف خود را تکمیل کنید هلیکوپتر بالای سر شما به پرواز در می آید و وسیله نقلیه شما را شناسایی کرده و بدین ترتیب شما بازنده می شود. البته ماموریت ها را می توانید دوباره از نو شروع کنید یا پیشرفت قبلی را ذخیره کنید. از طریق گزینه‌ های موجود در بازی، بازیکن می‌تواند سختی بازی را تنظیم کند، مانند افزایش زمان برای تکمیل یک هدف پس از فعال کردن تایمر.

Teardown.banner2

داستان بازی

داستان Teardown در درجه اول از طریق ایمیل هایی که بازیکن دریافت می کند روایت می شود. بازی در شهرداری خیالی Löckelle اتفاق می افتد و بازیکن مالک ناشناس خدمات Löckelle Teardown را کنترل می کند که به دلیل کمبود مشتری با مشکلات مالی مواجه است. یک ساختمان قدیمی که قرار است در طول شب تخریب شود تا راه را برای ساخت مرکز خرید اورتیدیس باز کند. صبح روز بعد، تریسی، مادر مالک و رئیس فروش خدمات Löckelle Teardown، به مالک هشدار می دهد که ساختمان تحت حفاظت میراث فرهنگی بوده است و دوربین ترافیک خودروی شرکت را در حال ورود به محوطه ثبت کرده است. و ماجرا تشدید اختلافات بین این دو را نشان می دهد. اگر تا به حال امکان تخریب شی و یا ساختمانی را نداشتید. و به این سبک بازی‌ ها علاقه دارید اکنون بهترین زمان برای تخریب است. این بازی جذاب را از گیمباتو مرجع دانلود بازی برای کامپیوتر دریافت کرده و شروع به تخریب کنید.

 

پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 964MB Download

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

رده سنی:
برای عموم مشکلی ندارد

برنده 7 جایزه و برنده جایزه سند باکس سال 2022 و جوایز متعدد دیگر

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel Core i7 or better Quad Core CPU CPU
NVIDIA GeForce GTX 1080 or similar. 8 Gb VRAM NVIDIA GeForce GTX 1060 or similar. 3 Gb VRAM VGA
4GB RAM 4GB RAM RAM
4GB 4GB HHD
Windows 10 Windows 7 OS
Software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی