Chernobylite یک RPG ترسناک بقا است که کاوش آزاد مکان‌های نگران‌کننده را با مبارزات چالش‌برانگیز، هنرهای دستی منحصربه‌فرد و داستان علمی تخیلی غیرخطی ترکیب می‌کند.
Chernobylite یک RPG ترسناک بقا است که کاوش آزاد مکان‌های نگران‌کننده را با مبارزات چالش‌برانگیز، هنرهای دستی منحصربه‌فرد و داستان علمی تخیلی غیرخطی ترکیب می‌کند. تیم خود را بسازید، زنده

دانلود بازی Chernobylite برای پی سی | گیمباتو

Chernobylite یک بازی بقا کامپیوتری است که در آن بازیکن کنترل Igor Khymynuk، فیزیکدان سابق نیروگاه هسته ای چرنوبیل را بر عهده دارد که باید در جستجوی نامزدش، منطقه استخراج شده از موجودات زنده ی چرنوبیل را کاوش کند. بیشتر گیم‌پلی تک‌نفره حول کاوش در منطقه تخیله، جمع‌آوری لوازم و ابزار در حین مواجهه با «Stalkers» یا پرسه زن ها و پرسنل نظامی متخاصم می‌چرخد. بازیکن همچنین مجبور به تصمیم گیری می شود که بر خط داستانی غیرخطی تأثیر می گذارد.

دانلود بازی Chernobylite برای PC | گیمباتو

همچنین یک سیستم کاردستی وجود دارد که به بازیکن اجازه می دهد تجهیزات و سلاح های خود را بسازد. هر شخصیتی می تواند بمیرد و هر کاری می تواند شکست بخورد. در اعماق محیط آلوده نیز تهدیدهای ماوراء طبیعی عجیبی وجود دارد که به دلیل “چرنوبیلیت” ایجاد شده از پیامدهای  فاجعه ی هسته ای است. داستان بازی 30 سال پس از فاجعه چرنوبیل در منطقه ممنوعه چرنوبیل می گذرد. پس از فاجعه، ماده عجیبی به نام “چرنوبیلایت” در منطقه ظاهر شد…

دانلود بازی Chernobylite برای کامپیوتر | گیمباتو

Chernobylite یک بازی ویدئویی علمی تخیلی است که توسط The Farm 51 توسعه یافته و توسط All in Games منتشر شده است. در ۲۸ جولای ۲۰۲۱ برای مایکروسافت ویندوز و برای پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در ۲۸ سپتامبر ۲۰۲۱ منتشر شد و نسخه‌های پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری X/S در ۲۱ آوریل ۲۰۲۲ منتشر شدند. بازی در منطقه محرومیت چرنوبیل جریان دارد، جایی که هدف بازیکن این است که به عنوان فیزیکدان اوکراینی ایگور کیمینوک، کاوش کند و نامزد خود را در زمین بایر رادیواکتیو پیدا کند… به روز ترین نسخه های کامل و فشرده سازی شده ی منتشر شده برای این بازی به صورت فشرده سازی شده در پایگاه داده های وبسایت گیمباتو قرار داده شده و شما کاربران مشتاق به دریافت و تجربه ی این بازی می توانید آن را از طریق لینک های مستقیم دانلود مربوط به آن با بالاترین سرعت ممکن و به صورت محاسبه حجم مصرفی نیم بها دانلود نموده سپس به آسانی نصب و اجرا نمائید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی