در این بازی یک سازمان تروریستی ویروسی بنام سی را پایه ریزی می کند که با این ویروس همه در معرض نابودی و مرگ قرار
در این بازی یک سازمان تروریستی ویروسی بنام سی را پایه ریزی می کند که با این ویروس همه در معرض نابودی و مرگ قرار می گیرند بجز یک نفر

دانلود بازی Resident Evil 6 برای پی سی

Resident Evil 6 توسط بازی سازان شرکت معروف ژاپنی کپکام توسعه داده شد که تاکنون پروژه های شگفت انگیزی را به دنیا ارائه کرده اند. «Resident Evil» (یا «تهدید بیولوژیکی» که بازی با این نام از همان ابتدا در ژاپن منتشر می‌شود) یکی از معروف‌ترین بازی‌های جهان و یک بازی ویدئویی در سبک اکشن، ماجراجویی و تیراندازی است که توسط Capcom توسعه و انتشار یافته است. Resident Evil 6 به بازیکنان این امکان را می دهد که بین چهار سناریو با داستان های در هم تنیده انتخاب کند. هر سناریو یکی از چهار قهرمان اصلی را دنبال می کند: لئون اس کندی، کریس ردفیلد، جیک مولر و آیدا ونگ.Resident Evil 6.banner1

شخصیت های این بازی تیراندازی کامپیوتری در هر سناریو شرکای خود را خواهند داشت که توسط هوش مصنوعی (AI) یا بازیکن دیگری و یا آنلاین کنترل می شوند. داستان بازی در مورد چهار تیم مختلف و غیر مرتبط با یک زنجیره منطقی بین خودشان است که هر کدام یک هدف خاص دارند که در خط پایانی در یک پازل تکمیل می شود. شخصیت های اصلی بازی عبارتند از: آدا که برخلاف بقیه در حالت «انفرادی» بازی می کند و تیم های شری و جیک، پیرس و کریس، لئون و هلن. قهرمانان باید با وحشت یک فاجعه بیولوژیکی که تمام کره زمین را فراگرفته، روبرو شوند. انبوهی از زامبی های نیمه جان در همه جا پرسه می زنند و در فرصت مناسب به قهرمانان داستان حمله می کنند.

گیم پلی بازی با دید سوم شخص است. رنگ‌های بازی تحت سلطه‌ی سیاه مایل به آبی است و فضایی ترسناک از انسانی را ایجاد می‌کند که تا لبه پرتگاه رانده شده است. در رزیدنت اویل 6 هر داستان قهرمان خاص خود را دارد. در این بازی یک سازمان تروریستی ویروسی بنام سی را پایه ریزی می کند که با این ویروس همه در معرض نابودی و مرگ قرار می گیرند بجز یک نفر که بدن او آنتی بادی این ویرس را دارد. و او کسی نیست جز جیک مولر. شری به جیک می گوید برای نابودی آن ویروس به خون تو نیاز است و جیک قبول می کند و هر دو برای جلوگیری از حملات و جنگ با ویروس می روند.

Resident Evil 6.banner2

ویژگی‌های اصلی بازی Resident Evil 6

  در اینجا تعدادی از ویژگی ها اصلی این بازی اکشن کامپیوتری را برای شما شرح می دهیم که می‌توانید پس از نصب اولیه در سیستم عامل خود، آن‌ها را تجربه کنید. این بازی در ژانر بازی اکشن و تیراندازی سوم شخص است و فوق العاده داستان جالبی دارد. این بازی اکشن از چهار قطعه مجزا تشکیل شده و دارای دو حالت بازی تک نفره و چند نفره می باشد و مکانیک های جدید گیم پلی مانند غلتیدن در هر جهت و دویدن  همراه با تیراندازی را ارائه می دهد. هنگام بازی در حالت تک نفره بازیکن می تواند به بازیکن دیگر اجازه دهد تا به صورت انلاین به او بپیوندد. هر سنایو از بازی سبک متفاوتی داد و برخی شخصیت ها اسیب پذیرتر، برخی انعطاف پذیرترند. بعلاوه هر شخصیت ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد. اگر ویژگی های این بازی شما را مجذوب خود کرده است می توانید آن را از گیمباتو دانلود و از این بازی با عناصر اکشن و ماجرا جویی لذت ببرید.

Resident Evil 6.banner3

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی