logo.gamebato
در این بازی یک سازمان تروریستی ویروسی بنام سی را پایه ریزی می کند که با این ویروس همه در معرض نابودی و مرگ قرار می گیرند بجز یک نفر که بدن او آنتی بادی این ویرس را دارد. و او کسی نیست جز جیک مولر
امتیاز:
3.9/5
در این بازی یک سازمان تروریستی ویروسی بنام سی را پایه ریزی می کند که با این ویروس همه در معرض نابودی و مرگ قرار می گیرند بجز یک نفر که بدن او آنتی بادی این ویرس را دارد. و او کسی نیست جز جیک مولر

دانلود بازی Resident Evil 6 برای پی سی

Resident Evil 6 توسط بازی سازان شرکت معروف ژاپنی کپکام توسعه داده شد که تاکنون پروژه های شگفت انگیزی را به دنیا ارائه کرده اند. «Resident Evil» (یا «تهدید بیولوژیکی» که بازی با این نام از همان ابتدا در ژاپن منتشر می‌شود) یکی از معروف‌ترین بازی‌های جهان و یک بازی ویدئویی در سبک اکشن، ماجراجویی و تیراندازی است که توسط Capcom توسعه و انتشار یافته است. Resident Evil 6 به بازیکنان این امکان را می دهد که بین چهار سناریو با داستان های در هم تنیده انتخاب کند. هر سناریو یکی از چهار قهرمان اصلی را دنبال می کند: لئون اس کندی، کریس ردفیلد، جیک مولر و آیدا ونگ.Resident Evil 6.banner1

شخصیت های این بازی تیراندازی کامپیوتری در هر سناریو شرکای خود را خواهند داشت که توسط هوش مصنوعی (AI) یا بازیکن دیگری و یا آنلاین کنترل می شوند. داستان بازی در مورد چهار تیم مختلف و غیر مرتبط با یک زنجیره منطقی بین خودشان است که هر کدام یک هدف خاص دارند که در خط پایانی در یک پازل تکمیل می شود. شخصیت های اصلی بازی عبارتند از: آدا که برخلاف بقیه در حالت «انفرادی» بازی می کند و تیم های شری و جیک، پیرس و کریس، لئون و هلن. قهرمانان باید با وحشت یک فاجعه بیولوژیکی که تمام کره زمین را فراگرفته، روبرو شوند. انبوهی از زامبی های نیمه جان در همه جا پرسه می زنند و در فرصت مناسب به قهرمانان داستان حمله می کنند.

گیم پلی بازی با دید سوم شخص است. رنگ‌های بازی تحت سلطه‌ی سیاه مایل به آبی است و فضایی ترسناک از انسانی را ایجاد می‌کند که تا لبه پرتگاه رانده شده است. در رزیدنت اویل 6 هر داستان قهرمان خاص خود را دارد. در این بازی یک سازمان تروریستی ویروسی بنام سی را پایه ریزی می کند که با این ویروس همه در معرض نابودی و مرگ قرار می گیرند بجز یک نفر که بدن او آنتی بادی این ویرس را دارد. و او کسی نیست جز جیک مولر. شری به جیک می گوید برای نابودی آن ویروس به خون تو نیاز است و جیک قبول می کند و هر دو برای جلوگیری از حملات و جنگ با ویروس می روند.

Resident Evil 6.banner2

ویژگی‌های اصلی بازی Resident Evil 6

  در اینجا تعدادی از ویژگی ها اصلی این بازی اکشن کامپیوتری را برای شما شرح می دهیم که می‌توانید پس از نصب اولیه در سیستم عامل خود، آن‌ها را تجربه کنید. این بازی در ژانر بازی اکشن و تیراندازی سوم شخص است و فوق العاده داستان جالبی دارد. این بازی اکشن از چهار قطعه مجزا تشکیل شده و دارای دو حالت بازی تک نفره و چند نفره می باشد و مکانیک های جدید گیم پلی مانند غلتیدن در هر جهت و دویدن  همراه با تیراندازی را ارائه می دهد. هنگام بازی در حالت تک نفره بازیکن می تواند به بازیکن دیگر اجازه دهد تا به صورت انلاین به او بپیوندد. هر سنایو از بازی سبک متفاوتی داد و برخی شخصیت ها اسیب پذیرتر، برخی انعطاف پذیرترند. بعلاوه هر شخصیت ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد. اگر ویژگی های این بازی شما را مجذوب خود کرده است می توانید آن را از گیمباتو دانلود و از این بازی با عناصر اکشن و ماجرا جویی لذت ببرید.

Resident Evil 6.banner3

پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 940MB Download

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

بر اساس ریلیز رسمی PROPHET تحت عنوان Resident Evil 6 Complete Pack-PROPHET فشرده سازی شده است.
آپدیت بازی Update v1.1.0-CS و پچ مورد نیاز برای حذف سانسورها بر روی این نسخه اعمال شده است.
تمامی بسته های الحاقی در این نسخه لحاظ گردیده و فعال شده اند.
از کرک ALI213 در این نسخه استفاده شده است. البته می توانید از شش عدد کرک دیگر که در پوشه NoDVD در محل نصب بازی شما قرار دارد نیز استفاده کنید. در ضمن، کرک آنلاین بازی توسط امولاتور SSE و روش Steamworks Fix قابل دسترسی می باشد (اعمال کرک SSE و استفاده از اکانت جعلی در کلاینت استیم، لاگین و سپس اجرای بازی تحت آن برای دسترسی به فضای آنلاین کرک شده).
بازی شما به ورژن v1.1.0 آپدیت شده است. اگر از طرفداران مادها هستید، بدلیل تطبیق اکثریت مادها با v1.0.6، می توانید فایل Patch to v1.06.bat که در محل نصب بازی شما قرار دارد را اجرا کنید تا ورژن شما به اصطلاح downgrade شود. اگر هم از v1.0.6 خسته شدید، می توانید با اجرای Patch to v1.10.bat آن را به آخرین آپدیت منتقل کنید.
اگر می خواهید تمامی مراحل، آیتم ها، لباس ها و … را آنلاک کنید، تنها کافیست که فایل RE6_Unlocker.exe واقع در پوشه _Unlocker را اجرا کنید. برای اینکه دقیقا از محل سیو بازی خود مطلع شوید، فایل saves_locations.txt را مطالعه کنید تا محل ذخیره سازی سیوها برای هریک از کرک ها را متوجه شوید.
هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس دیتای رسمی و MD5 رسمی می باشد.
فایل انتخابی Bonus Content که شامل آلبوم موسقی متن، والپیپرها و آرت‌بوک می شود، در محتوای دانلودی شما از وبسایت دانلودها لحاظ شده است.
حجم بازی از ۱۵٫۸گیگابایت به ۴٫۸گیگابایت کاسته شده است.
مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما حدود ۵ الی ۱۵دقیقه است.
فضای مورد نیاز پس از نصب بازی حداکثر ۱۸گیگابایت (در صورت نصب تمامی زبان ها) می باشد.
از کتابخانه XTool که توسط Razor12911 توسعه یافته، استفاده شده است.
حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی (با احتساب فضای VRAM) برای نصب این ریپک نیاز است.

راهنمای نصب کلی برای عمومی بازیها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

درباه ربازی:
1بار بنده جایزه و 1بار نامزد دریافت جایزه

رده سنی:M-17
برای افراد زیر 17سال شاید مناسب نباشد.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel® CoreTM2 Quad 2.7 Ghz or better, AMD PhenomTM II X4 3 Ghz or better Intel® CoreTM2 Duo 2.4 Ghz or better, AMD AthlonTM X2 2.8 Ghz or better CPU
NVIDIA® GeForce® GTX 560 or better NVIDIA® GeForce® 8800GTS or better VGA
4GB RAM 2GB RAM RAM
16GB 16GB HHD
Windows® 8.1 / Windows®10 Windows® 8.1 / Windows®10 OS
DirectX®:9.0c DirectX®:9.0c Software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی