LOST ARK بازی در سبک اکشن ماجراجویی که در سرزمینی به نام Arkesia جریان دارد. شما مامور پیدا کردن Ark هستید تا به وسیله آن
LOST ARK بازی در سبک اکشن ماجراجویی که در سرزمینی به نام Arkesia جریان دارد. شما مامور پیدا کردن Ark هستید تا به وسیله آن سرزمین خود را از خطر

دانلود بازی LOST ARK برای کامپیوتر

بازی LOST ARK – لاست آرک یک بازی ویدیوئی در ژانر اکشن, ماجراجویی می باشد که توسط تیم کره ای Smilegate RPG توسعه یافته و Amazon Games آن را منتشر کرده است. این بازی از محبوبیت خاصی در میان علاقمندان به دنیای بازی برخوردار است. این بازی Free-to-Play به شمار می آید و شاید یکی از دلایلی که مورد توجه قرار گرفته همین باشد. لاست آرک در ابتدا فقط برای کشورهای کره جنوبی, روسیه و ژاپن منتشر میشد و سپس بعد از اینکه نظرات مثبت زیادی را به خود جلب کرد شرکت آمازون این بازی را در سطح جهانی عرضه کرد. در این بازی که می توانید به صورت چند نفره و آنلاین شرکت کنید, راه ها و اسلحه های زیادی برای مبارزه با دشمن خواهید داشت. هنرهای رزمی و جادو, انواع تفنگ ها و شمشیرهای غول پیکر و آتشین.

LOST ARK.banner

داستان LOST ARK در سرزمینی به نام (Arkesia) روایت میشود و شما مامور از بین بردن و نابود کردن هیولایی باستانی هستید. شما باید Ark را پیدا کرده و به وسیله آن سرزمین آرکیزیا را نجات دهید و اجازه ندهید لازروس به تهدیدات خوب مبتنی بر نابودی دنیا عمل کند. قهرمان داستان شما هستید و باید از همه قدرت خود استفاده کنید و با دشمنان غول پیکر و شیاطین روبرو شوید.

در ابتدای این بازی اکشن کامپیوتری شما باید از میان 5 سطح Warrior، Martial Artist، Gunner، Mage و Assassin  یکی را انتخاب کرده و مبارزه را شروع کنید. قبل از انتخاب هر کدام ار سطوح توجه کنید که برخی از این سطوح منحصر به جنسیت خاصی هستند. مثلا سطح Warrior تنها به مردان اختصاص دارد و شما نمی توانید یک زن در این سطح از بازی داشته باشید. بعد از انتخاب کلاس بازی می توانید برای خود آن را شخصی سازی کرده و به تغییر آن بپردازید, ولی این تغییرات تا پایان بازی با شما همراه خواهید بود و دیگر امکان تغییر به شما نخواهد داد.

LOST ARK.banne2

LOST ARK شما را وارد دنیای تازه ای خواهد کرد. هفت قاره وسیع و گسترده در اختیار شما قرار می گیرد ک باید به کاوش در آنها بپردازید و با موجودات, جانواران و فرهنک های مختلف روبر شده و به شگفتی های آنها را کشف کنید. به مکان های مختلف سفر کنید, جزایر ناشناخته را پیدا کنید و منابع ارزشمند آنها را بیابید و برای قدرتمند کردن خود از آنها استفاده کنید.

LOST ARK.banne3

از دیگر نقاط قوت بازی لاست آرک می توانیم به گیم پلی جذاب آن اشاره کنیم. در این بازی زاویه دوربین از بالا(ایزومتریک ) می باشد. قهرمان بازی می تواند در میدان نبرد همزمان از 8 قابلیت خود همزمان استفاده کند. سطوح بازی شما را را سرگرم خواهد کرد و به هیچ وجه برای شما تکراری و خسته کننده نخواهد بود, می توانید با موفقیت در هر مرحله و رفتن به سطح بالاتر ارتقا پیدا کنید و قدرتمندتر شوید. امکانات بهتری را در مبارزه با دشمنان در اختیار داشته باشید. گرافیک و صداگذاری بازی بسیار با کیفیت و راضی کننده است. جهت دانلود بازی برای کامپیوتر به وب سایت گیمباتو مراجعه کنید. شما همچنین می توانید این بازی ماجراجویی و اکشن LOST ARK را از همین جا به صورت رایگان دریافت کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی