logo.gamebato
LOST ARK بازی در سبک اکشن ماجراجویی که در سرزمینی به نام Arkesia جریان دارد. شما مامور پیدا کردن Ark هستید تا به وسیله آن سرزمین خود را از خطر نابودی نجات دهید. هفت قاره وسیع پیش روی شماست تا به کاوش و کشف رازهای آنها بپردازید.
امتیاز:
3.9/5
LOST ARK بازی در سبک اکشن ماجراجویی که در سرزمینی به نام Arkesia جریان دارد. شما مامور پیدا کردن Ark هستید تا به وسیله آن سرزمین خود را از خطر نابودی نجات دهید. هفت قاره وسیع پیش روی شماست تا به کاوش و کشف رازهای آنها بپردازید.

دانلود بازی LOST ARK برای کامپیوتر

بازی LOST ARK – لاست آرک یک بازی ویدیوئی در ژانر اکشن, ماجراجویی می باشد که توسط تیم کره ای Smilegate RPG توسعه یافته و Amazon Games آن را منتشر کرده است. این بازی از محبوبیت خاصی در میان علاقمندان به دنیای بازی برخوردار است. این بازی Free-to-Play به شمار می آید و شاید یکی از دلایلی که مورد توجه قرار گرفته همین باشد. لاست آرک در ابتدا فقط برای کشورهای کره جنوبی, روسیه و ژاپن منتشر میشد و سپس بعد از اینکه نظرات مثبت زیادی را به خود جلب کرد شرکت آمازون این بازی را در سطح جهانی عرضه کرد. در این بازی که می توانید به صورت چند نفره و آنلاین شرکت کنید, راه ها و اسلحه های زیادی برای مبارزه با دشمن خواهید داشت. هنرهای رزمی و جادو, انواع تفنگ ها و شمشیرهای غول پیکر و آتشین.

LOST ARK.banner

داستان LOST ARK در سرزمینی به نام (Arkesia) روایت میشود و شما مامور از بین بردن و نابود کردن هیولایی باستانی هستید. شما باید Ark را پیدا کرده و به وسیله آن سرزمین آرکیزیا را نجات دهید و اجازه ندهید لازروس به تهدیدات خوب مبتنی بر نابودی دنیا عمل کند. قهرمان داستان شما هستید و باید از همه قدرت خود استفاده کنید و با دشمنان غول پیکر و شیاطین روبرو شوید.

در ابتدای این بازی اکشن کامپیوتری شما باید از میان 5 سطح Warrior، Martial Artist، Gunner، Mage و Assassin  یکی را انتخاب کرده و مبارزه را شروع کنید. قبل از انتخاب هر کدام ار سطوح توجه کنید که برخی از این سطوح منحصر به جنسیت خاصی هستند. مثلا سطح Warrior تنها به مردان اختصاص دارد و شما نمی توانید یک زن در این سطح از بازی داشته باشید. بعد از انتخاب کلاس بازی می توانید برای خود آن را شخصی سازی کرده و به تغییر آن بپردازید, ولی این تغییرات تا پایان بازی با شما همراه خواهید بود و دیگر امکان تغییر به شما نخواهد داد.

LOST ARK.banne2

LOST ARK شما را وارد دنیای تازه ای خواهد کرد. هفت قاره وسیع و گسترده در اختیار شما قرار می گیرد ک باید به کاوش در آنها بپردازید و با موجودات, جانواران و فرهنک های مختلف روبر شده و به شگفتی های آنها را کشف کنید. به مکان های مختلف سفر کنید, جزایر ناشناخته را پیدا کنید و منابع ارزشمند آنها را بیابید و برای قدرتمند کردن خود از آنها استفاده کنید.

LOST ARK.banne3

از دیگر نقاط قوت بازی لاست آرک می توانیم به گیم پلی جذاب آن اشاره کنیم. در این بازی زاویه دوربین از بالا(ایزومتریک ) می باشد. قهرمان بازی می تواند در میدان نبرد همزمان از 8 قابلیت خود همزمان استفاده کند. سطوح بازی شما را را سرگرم خواهد کرد و به هیچ وجه برای شما تکراری و خسته کننده نخواهد بود, می توانید با موفقیت در هر مرحله و رفتن به سطح بالاتر ارتقا پیدا کنید و قدرتمندتر شوید. امکانات بهتری را در مبارزه با دشمنان در اختیار داشته باشید. گرافیک و صداگذاری بازی بسیار با کیفیت و راضی کننده است. جهت دانلود بازی برای کامپیوتر به وب سایت گیمباتو مراجعه کنید. شما همچنین می توانید این بازی ماجراجویی و اکشن LOST ARK را از همین جا به صورت رایگان دریافت کنید.

پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
4 2GB Download
5 2GB Download
6 2GB Download
7 2GB Download
8 2 GB Download
9 2 GB Download
10 2 GB Download
11 2 GB Download
12 2GB Download
13 2GB Download
14 2GB Download
15 2GB Download
16 2GB Download
17 2GB Download
18 2GB Download
19 2GB Download
20 2GB Download
21 2GB Download
22 2GB Download
23 2GB Download
24 2GB Download
25 2GB Download
26 2GB Download
27 2GB Download
28 2GB Download
29 2GB Download
30 2GB Download
31 2GB Download
32 2GB Download
33 1.6GB Download

1) ابتدا کلاینت استیم را از اینجا دانلود و نصب کنید. اجازه دهید تا آپدیت شود. وارد اکانت استیم خود شوید (اگر اکانت ندارید، اکانتی رایگان بسازید).

2) به صفحه رسمی بازی Lost Ark در استیم مراجعه کنید. بر روی گزینه ی Install Game کلیک کنید تا بازی به صورت کاملا رایگان به اکانت شما اضافه شود.

3) دیتای دانلودشده خود از دانلودها را اکسترکت کنید. وارد محیط استیم شوید. در گوشه ی بالا سمت چپ بر روی گزینه ی Steam و سپس Backup and Restore Games کلیک کنید. سپس گزینه ی Restore a Previous Backup را انتخاب کنید.

4) فایل های دانلودشده خود را به استیم آدرس دهید تا آن ها را شناسایی کرده و بازی را نصب کند.

 

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

شرکت توسعه دهنده: Smilegate RPG
شرکت انتشار دهنده: Amazon Games
ژانر: اکشن,ماجراجویی,RPG
تاریخ انتشار بازی: 11/02/2022
زبان: انگلیسی
رده سنی مجاز: 16 سال به بالا
سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel i5 or AMD Ryzen 5 Intel i3 or AMD Ryzen 3 CPU
NVIDIA GeForce GTX 1050 NVIDIA GeForce GTX 460 / AMD HD6850 VGA
16GB RAM 8GB RAM RAM
50GB 50GB HHD
Windows 10 (64-bit only) Windows 10 (64-bit only) OS
DirectX: Version 11 DirectX: Version 9.0c Software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی