logo.gamebato
بازی DISTANT WORLDS 2 در سبک شبیه سازی و استراتژیک طراحی شده که شما در این بازی حدود 2000 منظومه ستاره ای و هزاران سیاره و قمر در امپرطوری کهکشانی خود دارید که باید با مدیریت درست و اتخاذ تصمیمات کلیدی راه خود را پیدا کرده و به پیشروی بپردازید.
امتیاز:
3.9/5
بازی DISTANT WORLDS 2 در سبک شبیه سازی و استراتژیک طراحی شده که شما در این بازی حدود 2000 منظومه ستاره ای و هزاران سیاره و قمر در امپرطوری کهکشانی خود دارید که باید با مدیریت درست و اتخاذ تصمیمات کلیدی راه خود را پیدا کرده و به پیشروی بپردازید.

DISTANT WORLDS 2 بازی جهان های دور, در ژانر استراتژیک و شبیه سازی طراحی شده که توسط تیم CodeForce توسعه و شرکت Slitherine Ltd این بازی را در مارس 2022 برای کامپیوتر های شخصی منتشر کرده است. این بازی ادامه دنباله بازی ویدیویی Distant Worlds می باشد که در سال 2010 منتشر شده بود.

DISTANT WORLDS 2.banner1

بازی DISTANT WORLDS 2 به صورت 4X طراحی شده و در دنیای فضایی جریان دارد. بازیکنان در این بازی یک امپراتوری فضایی ایجاد می‌کنند و باید بتوانند این امپراطوری را مدیریت کنند. می توانید با ناوگان های فضایی خود را بسازید, و مشخص کنید از چه نوع استراتژی می خواهید استفاده کنید. قوانینی در فضای گسترده آسمان برای تیم خود تعیین کنید و بازی را می توانید به گونه ای مدیریت کنید که برای تصمیمات تیم نیاز به مجوز داشته باشند.

تیم توسعه دهنده بازی استراتژیک DISTANT WORLDS 2 اعلام کردند که به طور کلی نسبت به نسخه قبلی بازسازی شده و تعداد گروه های قابل بازی به دلیل پیچیدگی که در روند بازی ایجاد میکردند, کاهش یافته است. همچنین گروه های قدیمی هنوز در بازی وجود دارند و در صورت تسخیر یا جذب می توانند پاداش هایی را به آنها بدهند. گرافیک دو بعدی سری اول با مدل های کاملاً سه بعدی جایگزین شده است. همانطور که به کاوش در کهکشان می پردازید, اقتصاد و ارتش خود را مدیریت کنید، جهان خود را گسترش دهید و راه خود را فتح کنید.

DISTANT WORLDS 2.banner2

در DISTANT WORLDS 2 زمین بازی شما کهکشانی متشکل از صدها ستاره است که هر کدام مجموعه ای از سیارات خاص خود را دارند، پر از منابع برای بهره برداری، جهان های فراوان برای استعمار، و پاداش های تحقیقاتی. نه تنها از سوی امپراتوری های رقیب، بلکه از سوی جانوران فضایی، دزدان دریایی و دیگر موجودات عجیب و غریب، تهدید می شوید. در همین حال، آثار برخی از رویدادهای فاجعه‌آمیز گذشته مثل پایگاه‌ های متروکه، خرابه‌ های قدیمی، و مستعمرات مستقل برای دوستی یا حمله کهکشان را فرا می گیرد.

DISTANT WORLDS 2.banner3

بازی جهان های دور 2 توانایی مدیریت و پیشروی در کهکشان را برای شما ایجاد می کند. امپراتوری خود را بسازید و به جلو حرکت کنید. با هیولاهای فضایی بجنگید و سیاه های خود را از نجات داده و از خطر دور کنید. راه خود را در مقابله با مشکلات پیدا کنید و به کشف و جستجوی دنیای جدید ادامه دهید. در این بازی 2000 منظومه ستاره ای  هزاران قمر, سیارک و سیاره در اختیار شما قرار می گیرد که می توانید از طریق دیپلماسی و معدن کاری به بهره برداری از آنها بپردازید. آنچنان غرق در دنیای کهکشان و آسمان گسترده خواهید شد که دل کندن از آن برایتان سخت خواهید بود. از سیاه چاله ها نهراسید و به عمق طوفان های کهکشانی بروید و از راز و رمز های تاریخ کهکشان خود آگاه شوید تا بتوانید به بهترین شکل آن را به جلو حرکت دهید. اگر به دنیای ستاره ها و کهکشان ها علاقمند هستید, گیمباتو به شما پیشنهاد می کند بازی DISTANT WORLDS 2 را دانلود کرده و از بازی آن نهایت لذت را ببرید.

پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 1.4GB Download
Update حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 22MB Download

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

این بازی برای سنین زیر 13 سال مناسب نمی باشد

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
8+ Core CPU @ 3GHz 4+ Core CPU @ 2.5GHz CPU
NVidia GTX 1050-equivalent or better, 4+Gb VRAM, DirectX 11 compliant NVidia GTX 760-equivalent or better, 2+Gb VRAM, DirectX 11 compliant VGA
8GB RAM 8GB RAM RAM
20GB 20GB HHD
Windows 8, 10 (64-bit only) – The game runs on Windows 7 but no support will be provided Windows 8, 10 (64-bit only) – The game runs on Windows 7 but no support will be provided OS
DirectX: Version 11 DirectX: Version 11 Software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی