logo.gamebato
BPM یک بازی ریتم-اکشن FPS سرکشانه است که در آن باید به ضرب آهنگ موسیقی متن راک حماسی شلیک کنید، بپرید و طفره بروید. در
امتیاز:
3.9/5
BPM یک بازی ریتم-اکشن FPS سرکشانه است که در آن باید به ضرب آهنگ موسیقی متن راک حماسی شلیک کنید، بپرید و طفره بروید. در یک سیاه چال که به

دانلود بازی BPM: BULLETS PER MINUTE برای پی سی | گیمباتو

BPM: BULLETS PER MINUTE یک تیراندازی اول شخص است که در آن بازیکن کنترل یک Valkyrie را بر عهده می گیرد، که باید با موجودات هیولایی مختلف در قلمروهای مختلف مبارزه کند. بازیکن می تواند از بین ده شخصیت انتخاب کند که هر کدام از آنها توانایی ها، نقاط قوت و ضعف منحصر به فرد خود را دارند. همانند بازی‌های ریتمی مانند Crypt of the NecroDancer، بازیکنان باید از توانایی‌ها استفاده کنند، بارگذاری مجدد کنند و سلاح‌های خود را با ضرب آهنگ پس‌زمینه هوی متال بازی شلیک کنند. 

دانلود بازی BPM: BULLETS PER MINUTE برای کامپیوتر | گیمباتو

مانند بسیاری از بازی‌های ریتمیک، هر هماهنگی ضربتی موفقیت‌آمیز ضریب‌ امتیاز را افزایش می‌دهد، در حالی که اگر بازیکن ضربات را از دست بدهد، اسلحه‌های آن‌ها اشتباه شلیک می‌کنند. بازی دارای سیاه چال هایی است که به صورت رویه ای تولید می شوند و بازیکن باید هفت رئیس مختلف را شکست دهد تا بازی را به پایان برساند. این بازی توسط Awe Interactive که یک تیم دو نفره مستقر در بریتانیا بود، ساخته شده است. این بازی از بازی های تیراندازی اول شخص اولیه مانند Doom و Quake الهام گرفته شده بود، در حالی که برخی از مکانیک های گیم پلی آن تحت تأثیر Crypt of the NecroDancer و Cuphead بودند.

دانلود بازی BPM: BULLETS PER MINUTE برای PC | گیمباتو

BPM: Bullets Per Minute یک بازی کامپیوتری شوتر اول شخص ریتمیک است که توسط Awe Interactive ساخته و منتشر شده است. این بازی عناصری از بازی‌های ریتمیک و سرکشانه را در خود جای داده است. در سپتامبر 2020 برای مایکروسافت ویندوز، در اکتبر 2021 برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان و در سپتامبر 2022 برای نینتندو سوییچ منتشر شد. در ابتدا تیم می خواست از موسیقی هنرمندان مختلف استفاده کند، اما پس از شنیدن کار آنها تصمیم گرفتند به طور انحصاری با سم هاتون و جو کالینسون کار کنند. آخری نسخه ی منتشر شده از این بازی که Custom Music نام دارد و شامل موسیقی های هیجان انگیز متفاوت تری از بازی پایه است را می توانید از طریق لینک های مستقیم پائین همین صفحه از وبسایت گیمباتو، با بالاترین سرعت ممکن و محاسبه حجم مصرف شده ی نیم بها دانلود کرده و سپس به آسانی نصب و اجرا نمائید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی