logo.gamebato
بازی Super Hexagon یک بازی موزیکال که مبتنی بر تمرکز بازیکن و سرعت می باشد و توسط تری کاوانا ساخته شده و گیم پلی جذاب با گرافیک و موسیقی متن فوق العاده ای دارد.
امتیاز:
3.9/5
بازی Super Hexagon یک بازی موزیکال که مبتنی بر تمرکز بازیکن و سرعت می باشد و توسط تری کاوانا ساخته شده و گیم پلی جذاب با گرافیک و موسیقی متن فوق العاده ای دارد.

دانلود بازی Super Hexagon برای کامپیوتر

Super Hexagon یک بازی ویدیویی مستقل است که توسط تری کاوانا ساخته شده و موسیقی آن توسط چیپزل تولید شده است. این بازی ابتدا در سپتامبر 2012 برای iOS منتشر شد، نسخه‌ های ویندوز و Mac OS 3 ماه بعد منتشر شد و نسخه‌ های اندروید، بلک بری و لینوکس در اوایل سال 2013 دنبال شدند. این بازی بر اساس نمونه اولیه قبلی کاوانا با عنوان ساده Hexagon است که برای یک بازی دوازده ساعته در اوایل سال 2012 ساخته شد.

Super Hexagon یک بازی کشش سریع است که در آن بازیکن یک مثلث را روی یک شبکه شش ضلعی در مرکز کنترل می کند در حالی که دیوارها از لبه های صفحه می آیند. کنترل ها ساده هستند: بازیکن برای زنده ماندن باید مثلث را به سمت دهانه بچرخاند. هر چه بازیکن بیشتر زنده بماند سرعت بازی به تدریج سخت تر می شود و برای پرت کردن حواس بازیکنان، بازی دارای موسیقی متن فیلم چیپ تیون، پس زمینه ای است که به طور مرتب رنگ تغییر می کند و دیوارهایی که گهگاه جهت را تغییر می دهند. این بازی شامل شش سطح دشواری مختلف است که از سخت (شش ضلعی)، سخت‌ تر (هگزاگونر) و سخت‌ ترین (هگزاگون) شروع می‌شود. مراحل دشواری اضافی را می توان با زنده ماندن برای بیش از شصت ثانیه در یک سطح باز کرد.

Super Hexagon به عنوان یک نمونه اولیه بازی کوچکتر با عنوان Hexagon شروع شد که در یک روز برای بازی Jam Pirate Kart V در اواخر فوریه 2012 ساخته و منتشر شد از آنجایی که تری کاوانا طراح بازی، پتانسیل این پروژه را دید، تصمیم گرفت تا سختی بازی را افزایش دهد و مفهوم آن را گسترش دهد. بنابراین به سرعت به یک ظاهر مینیمال می پردازد. جلوه‌های بصری Super Hexagon به سختی با تکرار اصلی آن متفاوت است.

در طول توسعه این بازی کامپیوتری، کاوانا قبل از شروع فرآیند آزمایش بتا، تغییرات مختلفی را انجام داد. کاوانا دریافت که هر کسی می تواند بازی را شکست دهد، زمانی که بازتاب های بهتری به دست آورد و درک بهتری از مکانیک بازی داشته باشد. صداپیشگی بازی جذاب Super Hexagon بر عهده روزنامه نگار جن فرانک است. کاوانا قصد داشت از یک صداپیشه حرفه ای استفاده کند، اما نتایج آنها را دوست نداشت. فرانک اظهار داشت که وقتی یک بازی مانند Super Hexagon تقریباً به طور کامل توسط یک شخص ساخته شود، می تواند به یک اثر بسیار شخصی تبدیل شود. هنگامی که یک سطح در Super Hexagon دوباره راه اندازی می شود، مسیر همیشه در یک مکان تصادفی شروع می شود تا بازیکنان احساس نکنند که باید هر بار از ابتدا شروع کنند.

گرافیک بازی Super Hexagon  فوق العاده زیبا و چشمگیر است, از دیگر ویژگی های جذاب این بازی موسیقی متن شگفت انگیز آن است که در انتقال حس بازی به گیمر نقش اساسی دارد. اگر با هدست این بازی را انجام دهید, تجربه بسیار لذت بخشی از بازی, گرافیک و موسیقی را یکجا تجربه خواهید کرد. اگر به بازی های با این سبک علاقمند هستید, گیمباتو به شما پیشنهاد می کند بازی Super Hexagon را به صورت رایگان دانلود کرده و از ریتم جذاب آن نهایت لذت را ببرید. جهت دانلود بازی برای کامپیوتر به وب سایت گیمباتو مراجعه کنید.

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

درباره بازی:
نامزد 1 جایزه بفتا
1 نامزدی در مجموع

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
2GHz 2GHz CPU
Direct X9.0c Compatible Card Direct X9.0c Compatible Card VGA
256mb 256mb RAM
35MB 35MB HHD
Windows XP Windows XP OS
Direct X9.0c Direct X9.0c Software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی