logo.gamebato
No Man’s Sky بازی ای در مورد اکتشاف و بقا در یک جهان زایش رویه ای بی نهایت با تم فضایی و علمی-تخیلی است.
امتیاز:
3.9/5
No Man’s Sky بازی ای در مورد اکتشاف و بقا در یک جهان زایش رویه ای بی نهایت با تم فضایی و علمی-تخیلی است.

No Man’s Sky یک بازی اکتشافی و بقا در یک جهان زایش رویه ای بی نهایت است. No Man’s Sky با الهام از ماجراجویی و تخیلی که ما از داستان های علمی-تخیلی کلاسیک دوست داریم، کهکشانی را برای کاوش در اختیار شما قرار می دهد، که مملو از سیارات و شکل های حیات منحصر به فرد، و خطر و عمل دائمی است.

No.Mans .Sky .Banner1در No Man’s Sky، هر ستاره نور خورشیدی دوردست است که هر کدام توسط سیاراتی مملو از حیات می چرخند و شما می توانید به هر یک از آنها که انتخاب می کنید بروید. از اعماق فضا به سطوح سیاره ای، بدون صفحه نمایش بارگیری و بدون محدودیت، به آرامی پرواز کنید. در این جهان که به‌صورت بی نهایت زایش رویه‌ای ایجاد شده است ، مکان‌ها و موجوداتی را خواهید دید که هیچ بازیکن دیگری قبلاً ندیده‌اند – و شاید دیگر هرگز نخواهند دید!

No.Mans .Sky .Banner2

No Man’s Sky یک بازی اکشن ماجراجویی به سبک و محوریت بقا است که توسط Hello Games ساخته و منتشر شده است. این بازی کامپیوتری حول پنج ستون ساخته شده است: اکتشاف، بقا، مبارزه، تجارت و ساخت پایگاه. بازیکنان می‌توانند در کل جهان بازی که به صورت رویه ای باز تولید می شود و شامل بیش از 18 کوینتیلیون سیاره است، بازی خود را اجرا کنند. تازه ترین به روز رسانی ویرایش Fractal این بازی زیبا رو میتونید با استفاده از لینک های پایین همین صفحه از وبسایت گیمباتو دانلود و نصب نمایید.

No.Mans .Sky .Banner3

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی