logo.gamebato
سفری دلخراش را در دنیایی بی‌رحمانه و نفس‌گیر آغاز کنید و هزینه نجات کسانی را که دوستشان دارید در یک مبارزه ناامیدکننده برای بقا کشف
امتیاز:
3.9/5
سفری دلخراش را در دنیایی بی‌رحمانه و نفس‌گیر آغاز کنید و هزینه نجات کسانی را که دوستشان دارید در یک مبارزه ناامیدکننده برای بقا کشف کنید. با انواع سلاح ها،

در توصیف ابتدایی بازی A Plague Tale: Requim آمده که :

آن سوی دریا، جزیره ای صدا می کند…

سفری دلخراش را به دنیایی بی رحمانه و نفس گیر که توسط نیروهای ماوراء طبیعیبه هم تنیده شده است، آغاز کنید. آمیسیا و هوگو پس از فرار از سرزمین ویران شده خود، به مناطق جنوبی و شهرهای پر جنب و جوش سفر می کنند. در آنجا، آنها سعی می کنند زندگی جدیدی را شروع کنند و نفرین هوگو را کنترل کنند.

دانلود بازی A Plague Tale: Requim برای PC | گیمباتو

اما، زمانی که قدرت هوگو دوباره بیدار می شود، مرگ و ویرانی در سیل موش های بلعنده بازمی گردد. خواهر و برادر یک بار دیگر مجبور به فرار، امید خود را به جزیره ای پیشگویی می کنند که ممکن است کلید نجات هوگو را داشته باشد. هزینه نجات کسانی که دوستشان دارید را در یک مبارزه ناامیدکننده برای بقا کشف کنید. از سایه ها ضربه بزنید یا جهنم را آزاد کنید، با انواع سلاح ها، ابزارها و قدرت های غیرزمینی بر دشمنان و چالش ها غلبه کنید.

دانلود بازی A Plague Tale: Requim برای PC | گیمباتو

  • دنباله ماجراجویی برنده جایزه A Plague Tale: Innocence.
  • داستانی دیدنی و جذاب که توسط نیروهای ماوراء طبیعی پیچ خورده است.
  • از ابزارهای مختلف استفاده کنید، دزدکی حرکت کنید، بجنگید یا جهنم و موش ها را آزاد کنید !
  • تصاویری خیره کننده با یک امتیاز جذاب ترکیب می شود…

برای دانلود این بازی چشم نواز و عمیق همین حالا از لینک های مستقیم زیر استفاده کنید و آن را با بالاترین سرعت ممکن و به صورت محاسبه حجم مصرفی نیم بها از وبسایت گیمباتو دانلود و نصب کنید.

دانلود بازی A Plague Tale: Requim برای PC | گیمباتو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی