logo.gamebato
داستان بازی در مورد هندی من هارپر است که در شهری دور افتاده زندگی می کند و ناخواسته با زنی در حال مرگ آشنا می شود. یک بیماری ناشناخته در این شهر گریبان مردم شهر را گرفته و پزشکان تمام سعی خود را برای درمان آن بکار می بندند. سفری پر از چالش ها در انتظار شماست و هارپر با هر قدم به دشمن نزدیک تر می شود، زیرا او خود را در حال مبارزه برای نجات آینده بشریت می بیند.
امتیاز:
3.9/5
داستان بازی در مورد هندی من هارپر است که در شهری دور افتاده زندگی می کند و ناخواسته با زنی در حال مرگ آشنا می شود. یک بیماری ناشناخته در این شهر گریبان مردم شهر را گرفته و پزشکان تمام سعی خود را برای درمان آن بکار می بندند. سفری پر از چالش ها در انتظار شماست و هارپر با هر قدم به دشمن نزدیک تر می شود، زیرا او خود را در حال مبارزه برای نجات آینده بشریت می بیند.

دانلود بازی Unforeseen incidents برای کامپیوتر

بازی Unforeseen incidents یا حوادث پیش بینی نشده یک بازی ویدیوئی در سبک ماجراجویی است و توسط Application Systems Heidelberg در سال 2018 توسعه یافته است. یک بازی ماجراجویی کلاسیک بر اساس ماموریت های نسبتا دشوار اما در عین حال بسیار هیجان انگیز که هر کدام از آنها احساسات مثبت زیادی به شما می دهد. تمام اتفاقات به شما امکان می دهد کنترل یک موقعیت خاص را در دست بگیرید. داستان بازی در مورد هندی من هارپر است که در شهری دور افتاده زندگی می کند و ناخواسته با زنی در حال مرگ آشنا می شود. یک بیماری ناشناخته در این شهر گریبان مردم شهر را گرفته و پزشکان تمام سعی خود را برای درمان آن بکار می بندند. سفری پر از چالش ها در انتظار شماست و هارپر با هر قدم به دشمن نزدیک تر می شود، زیرا او خود را در حال مبارزه برای نجات آینده بشریت می بیند.

Unforeseen.Incidents.banner1

قهرمان داستان این بازی کامپیوتر در شرایط وحشتناکی قرار گرفته است که کنار آمدن با آن تقریباً غیرممکن است. سرنوشت همه بشریت به تصمیمات شما بستگی دارد. گرافیک بازی بسیار زیبا و مفصل است و صدا به شما این امکان را می دهد که در یک فضای واقعی غوطه ور شوید. در طول بازی شما بر موانع و آزمایشات مختلف غلبه خواهید کرد و در مسیر خود با شخصیت‌های مختلفی روبرو می‌شوید که هر کدام به نحوی بر پیشرفت رویدادها و نتیجه آنها تأثیر می‌گذارند. سعی کنید مهارت ها و توانایی های خود را توسعه دهید و همچنین دشمنان را از بین ببرید تا به طور موثرتری به این هدف برسید. این بازی سرشار از چالش و معما، مکان های متنوع و پازل های مختلف است که حسابی شما را سرگرم می کند و هارپر باید اسرار این بازی را کشف کند و در این راه می تواند از سلاح های مختلفی استفاده کند.

Unforeseen.Incidents.banner2

موسیقی آلمانی با صدای انگلیسی، این بازی ماجراجویی کامپیوتری را به یک تجربه ماجراجویی پر رمز و راز تبدیل کرده است. گرافیک بازی بصورت نقاشی و دو بعدی طراحی شده است و 60 پس زمینه گرافیکی برای این بازی کار شده است و به دلیل اینکه کارتونی است و با دست کشیده شده است حس نوستالژی بازی های قدیمی را در شما زنده می کند. گیم پلی بازی به شدت جذاب است و تا پایان بازی شما را درگیر خود نگه می دارد. بازی Unforeseen incidents در سبک ماجراجویی، کلیک و اشاره است و داستان جذاب و شخصیت های دوست داشتنی دارد که برای علاقه مندان به این سبک از بازی ها قطعا جذاب خواهد بود. مهم ترین عامل موفقیت یک بازی ماجراجویی، معماهای متنوع و کیفیت آن و پس از ان داستان خوب است و گرافیک و موسیقی در جایگاه بعدی قرار دارند.

Unforeseen.Incidents.banner3

چیزی که می تواند موفقیت یک بازی ماجراجویی را تضمین کند داستان و گیم پلی آن می باشد و این بازی در هر دو زمینه توانسته که موفق عمل کند. دنیای بازی به گونه ایی به تصویر کشیده شده که حس و حال اخرالزمانی را به شما القا می کند. از همان ابتدا داستان بازی به شکلی مرموز و غیر قابل پیش بینی پیش می رود. فضای خاص بازی باعث می شود که خیلی زود جذب بازی شوید. اولین چیزی که باعث کیفیت بالای گیم پلی این بازی شده است وجود دو عنصر منطق و چالش در بازی است. سازندگان بازی در همه معماها سرنخی در اختیارتان قرار می دهند تا به دلیل سختی زیاد معماها از بازی زده نشوید. اگر شما هم به بازی های ماجراجویی و معماهای متنوع علاقه مند هستید، بدون شک این بازی با گرافیک و گیم پلی عالی و سرگرم کننده خود می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. پس همین حالا این بازی را از گیمباتو دانلود کنید و از انجام آن لذت ببرید.

نسخه v1.2 GoG Build 55881
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 900MB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

این بازی برای افراد زیر 13 سال مناسب نمی باشد

دارای امتیاز 80 از 100 در وبسایت منتقدین متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
1.2GHz CPU
1024MB VRAM VGA
4GB RAM
6GB HHD
Windows 10 64-bit Windows 7 64-bit OS
DirectX 11 software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی