logo.gamebato
بازی Subnautica: Below Zero در ژانر ماجراجویانه و بقا و از منظر اول شخص جریان دارد. در این بازی مانند سری قبلی خود، هدف بازیکن کاوش در محیط ها و زنده ماندن در یک محیط بیگانه در زیر آب و همچنین تکمیل اهداف برای پیشبرد طرح بازی است.
امتیاز:
3.9/5
بازی Subnautica: Below Zero در ژانر ماجراجویانه و بقا و از منظر اول شخص جریان دارد. در این بازی مانند سری قبلی خود، هدف بازیکن کاوش در محیط ها و زنده ماندن در یک محیط بیگانه در زیر آب و همچنین تکمیل اهداف برای پیشبرد طرح بازی است.

دانلود بازی Subnautica: Below Zero برای کامپیوتر

Subnautica: Below Zero یک بازی ویدئویی در ژانر ماجراجویی و بقا است که توسط Unknown Worlds Entertainment توسعه یافته و منتشر شده است. این دنباله بازی Subnautica 2018 است. Subnautica: Below Zero پلتفرم های مایکروسافت ویندوز، macOS، پلی‌ استیشن 4، پلی‌ استیشن 5، ایکس‌ باکس وان در 14 می 2021 منتشر شد.

دانلود بازی Subnautica: Below Zero برای کامپیوتر | گیمباتو

Subnautica: Below Zero یک بازی ماجراجویی, بقا است که در یک محیط جهان باز و از منظر اول شخص بازی می شود. مانند سری قبلی خود، هدف بازیکن کاوش در محیط ها و زنده ماندن در یک محیط بیگانه در زیر آب و همچنین تکمیل اهداف برای پیشبرد طرح بازی است. بازیکنان منابع را جمع‌ آوری می‌ کنند، ابزار می‌ سازند، پایگاه‌ ها و شناورهای زیردریایی می‌ سازند و می‌ توانند با حیات وحش سیاره تعامل داشته باشند.

در این بازی ماجراجویانه کامپیوتر برای زنده ماندن و تکمیل اهداف، گیمر باید مواد خام را از محیط و تجهیزات صنایع دستی، وسایل نقلیه، پناهگاه ها و غذا جمع آوری کند. هر کدام از اینها دستور العمل مخصوص به خود را دارند و برخی از مواد را فقط در زوایای دوردست و عمیق‌ تر دنیای بازی یعنی اقیانوس می‌ توان یافت. سازه های زیستگاه پناهگاه، انبار تجهیزات و مواد جمع آوری شده و ایستگاه های صنایع دستی را فراهم می کنند. در داخل یک زیستگاه، بازیکن همچنین می‌ تواند امکانات زندگی مانند تختخواب یا میز بسازد، اگرچه اینها صرفاً جنبه پیشبرد اهداف بازی را دارند.

دانلود بازی Subnautica: Below Zero برای کامپیوتر | گیمباتو

هر قطعه ای از تجهیزاتی که می توان آن را ساخت، دستور العمل مخصوص به خود را دارد و بازیکن با دانستن تعداد انگشت شماری از دستور العمل ها، بازی را شروع می کند. بازیکن با اسکن تکه های فناوری یا بازیابی جعبه های داده که در سراسر دنیای بازی پراکنده شده اند، دستور العمل های جدیدی را یاد می گیرد. در کنار مواد خام، یافتن دستور العمل های جدید دلیل اصلی برای کاوش است.

به طور کلی، بازی از بازیکن می‌ خواهد تا از بخش‌ های عمیق‌ تر دنیای زیر آب بازدید کند تا مواد عجیب و غریب، فناوری اسکن و اهداف را بیابد. هدف نهایی بازی در واقع در عمیق ترین نقطه در دنیای بازی قرار دارد. مشکل اصلی دسترسی به بخش های عمیق آب ظرفیت اکسیژن است. در شروع بازی، بازیکن فقط می تواند 45 ثانیه نفس خود را حبس کند و اگر زیر 100 متر شیرجه بزند، اکسیژن را با سرعت بیشتری از دست می دهد. بازیکن باید تجهیزاتی بسازد که به او اجازه دهد برای مدت طولانی تری زیر آب نفس بکشد، مانند مخازن اکسیژن با ظرفیت بالا و همچنین وسایل نقلیه. مانند زیستگاه ها. وسایل نقلیه اکسیژن بی حد و حصری را در اختیار بازیکن قرار می دهند، اما برای تحمل فشار آب در اعماق زیاد نیاز به ارتقا دارند.

دانلود بازی Subnautica: Below Zero برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی اساساً در زیر آب اتفاق می‌ افتد، اما برخلاف نسخه قبلی، مناطق زمینی قابل توجهی در شمال دنیای بازی وجود دارد. سازه‌ های قابل کاوش بیشتری برای یافتن هم در بالای زمین و هم در زیر آب وجود دارد که هم به عنوان مکان‌ های کلیدی برای داستان و هم برای نقشه‌ هایی که بازیکن می‌ تواند برای ساختن آنها بیابد. یک چرخه روز و شب وجود دارد که بر دید و آب و هوای پویا تأثیر می گذارد، مانند باد، برف، مه و تگرگ. علاوه بر این بازی ابزارهای جدیدی مانند کلاه ایمنی چراغ قوه، آشکارساز مواد معدنی و مخزن تقویت کننده را معرفی می کند.

در کنار مکانیک های برگشتی مانند اکسیژن، گرسنگی و تشنگی، بازیکنان اکنون دارای یک حرارت سنج بدن هستند که هنگام راه رفتن در خشکی قابل استفاده است. بازیکن به آرامی گرمای بدن خود را از دست می دهد و در نهایت از سرما می میرد، اما می تواند گرمای بدن خود را با پریدن در آب یا ایستادن در کنار منبع گرما دوباره پر کند. عملکرد آن بسیار شبیه به اکسیژن سنج در زیر آب است. در ادمه با دانلود رایگان این بازی از وب سایت گیمباتو با ما همراه باشید.

دانلود آپدیت بازی Update v1.11.45391-CODEX
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
Update v1.11.45391 120MB Download
دانلود بازی Subnautica Below Zero-CODEX:
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 1.95GB Download
دانلود فیت گرل Subnautica Below Zero-FitGirl Repack:
توضیحات بیشتر: v1.0 Build 44290
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 1.93GB Download

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

———————————————————————————–

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

درباره بازی:
1بار برنده جایزه و 3بار نامزد دیافت جایزه

رده سنی:E10+
برای افراد بالای 10سال مناسب تر است.

دارای میانگین نمرات 82 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel Core i5 / AMD Ryzen 5 @ 3Ghz+ Intel Core i3 / AMD Ryzen 3 2.6ghz+ CPU
Nvidia 1050 Ti / AMD Radeon 570, 4GB Intel HD 530 or better VGA
8GB RAM 8GB RAM RAM
15GB 15GB HHD
Windows 10 64-bit Windows 7 64-bit OS
DirectX: Version 11 DirectX: Version 11 software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی