Intergalactic: The Heretic Prophet با دستور Naughty Dog برای اضافه کاری، انتشار در اواسط سال 2027 را هدف قرار داده است. طبق گزارشها، کارمندان Naughty Dog برای تکمیل دموی Intergalactic برای بررسی داخلی توسط سونی، اضافه کاری کردهاند.
Naughty Dog سخت مشغول کار بر روی بازی بعدی خود، Intergalactic: The Heretic Prophet است. این بازی اکشن-ماجراجویی علمی تخیلی که سال گذشته در The Game Awards رونمایی شد، گمان میرود که تا انتشار فاصله زیادی داشته باشد. اما گزارش جدید بلومبرگ که جزئیات شیوههای توسعه در این استودیوی متعلق به سونی را شرح میدهد، ادعا میکند که Intergalactic برای انتشار در اواسط سال 2027 برنامهریزی شده است. و برای رسیدن به این هدف، Naughty Dog کارمندان را مجبور به اضافه کاری کرده است.
جیسون شرایر از بلومبرگ روز جمعه گزارش داد که Naughty Dog، استودیوی پشت فرنچایزهای تحسینشده سونی مانند Uncharted و The Last of Us، برای کارمندان خود اضافه کاری اجباری دستور داده است تا کار بر روی دموی Intergalactic: The Heretic Prophet را به پایان برسانند. طبق گزارشها، این توسعهدهنده در هفت هفته گذشته به کارکنان خود فشار آورده است تا ساعات بیشتری کار کنند تا دمو برای بررسی داخلی سونی آماده شود.
این گزارش (با استناد به paywalled) به نقل از افراد آشنا با این موضوع، میگوید که کارکنان Naughty Dog از اواخر اکتبر حداقل هشت ساعت اضافی در هفته کار کردهاند. گفته میشود Naughty Dog چندین ضربالاجل با Intergalactic را از دست داده است و این شرکت برای بازگرداندن تولید به برنامه، اضافه کاری را اعمال کرده است. سونی اولین تریلر Intergalactic را در مراسم The Game Awards 2024 در دسامبر سال گذشته منتشر کرد و جزئیاتی از بازی را به اشتراک گذاشت و قول داد که “وحشیترین و خلاقانهترین داستان” و “عمیقترین گیمپلی” ناتی داگ در تاریخ استودیو را ارائه دهد. طبق گزارش بلومبرگ، برخی از تیمهای استودیو نیز ساعتهای طولانی برای تکمیل اولین تریلر کار کردهاند.
Intergalactic: The Heretic Prophet در اواسط سال 2027 عرضه خواهد شد
از زمان انتشار تریلر در یک سال پیش، هیچ خبر رسمی در مورد بازی منتشر نشده است. ناتی داگ و سونی هنوز جدول زمانی انتشار بازی Intergalactic را تأیید نکردهاند. اما افراد آگاه در صنعت معتقدند که این عنوان علمی تخیلی هنوز راه درازی در پیش دارد. جف گراب، روزنامهنگار Giant Bomb و شرایر، اخیراً ادعا کردهاند که Intergalactic در سال ۲۰۲۶ منتشر نخواهد شد. این گزارش جدید، با استناد به افرادی که از برنامههای سونی آگاه هستند، ادعا میکند که Intergalactic قرار است در اواسط سال ۲۰۲۷ منتشر شود – که شاید آنطور که قبلاً تصور میشد، دور از دسترس نباشد. طبق گزارشها، کارمندان ناتی داگ نگرانند که در چرخه توسعه بازی، قوانین سختگیرانهتری برای اضافه کاری اعمال شود.
در حال حاضر، طبق گزارشها، قانون اضافه کاری که کارمندان را ملزم میکرد علاوه بر ساعات اضافی، پنج روز در هفته به جای سه روز در هفته به دفتر گزارش دهند، با نزدیک شدن به اتمام کار روی نسخه آزمایشی، در حال کاهش است. کار طولانی مدت برای بازگرداندن تولید به مسیر اصلی – روشی که به عنوان کرانچ شناخته میشود – در توسعه بازی رایج است، حتی با اینکه چندین استودیوی بزرگ در سالهای اخیر تلاش کردهاند تا به فرسودگی شغلی رسیدگی کنند. راکاستار گیمز، توسعهدهندهی فرنچایزهای Grand Theft Auto و بازی Red Dead Redemption، رویهها و فرهنگ خود را برای جلوگیری از فشار کاری شدید، مورد بازنگری قرار داد. ناتی داگ نیز به درخواست از کارمندانش برای ساعات طولانیتر کار کردن برای اتمام یک بازی معروف است.
این استودیوی فرست پارتی پلیاستیشن از زمان انتشار بازی The Last of Us Part 2 برای PS4 در سال ۲۰۲۰، بازی جدیدی منتشر نکرده است. از آن زمان، ناتی داگ مجموعهای بازسازیشده از دو بازی Uncharted، بازسازی The Last of Us و بازسازی The Last of Us Part 2 را منتشر کرده است. این استودیو قبل از لغو شدن، روی یک بازی چندنفره در دنیای The Last of Us کار میکرد تا منابع خود را تغییر داده و روی Intergalactic: The Heretic Prophet تمرکز کند.




