در بازی Silent Hill Homecoming، الکس شپرد به شهر خود برمی گردد تا راز ناپدید شدن پدر خود و برادرش را کشف کند اما وقتی
در بازی Silent Hill Homecoming، الکس شپرد به شهر خود برمی گردد تا راز ناپدید شدن پدر خود و برادرش را کشف کند اما وقتی که می رسد همه جا

Silent.Hill .Homecoming.banner1

داستان بازی Silent Hill Homecoming با بازگشت الکس شپرد از جنگ شروع می شود، او متوجه می‌شود که برادر کوچکش، جاشوا جاش و پدرش بدون رد و نشان ناپدید شده‌اند. وقتی به شهر زادگاهش Shepherd’s Glen می‌رسد، با مه سنگین، خیابان‌های متروک و مادری کاتاتونیک مواجه می‌شود که در حالت غیرعادی به سر می‌برد و مکرراً از پدر و جاش صحبت می‌کند. الکس در ادامه راه با دوست کودکی‌اش Elle Holloway و کمک نیروی پلیس محلی وارد تحقیق درباره‌ی ناپدید شدن‌ها می‌شود. تدریج، الکس درمی‌یابد که Shepherd’s Glen ریشه در رازهای تاریکی دارد: شهر توسط فرقه‌ای به نام The Order تحت تأثیر قراردادی ۱۵۰ ساله قرار گرفته است که بر اساس آن، هر ۵۰ سال یکی از فرزندان خانواده‌های مؤسس باید قربانی شود.

دانلود بازی Silent Hill Homecoming برای کامپیوتر | گیمباتو

در اول بازی با ورود Alex Shepherd به شهر Silent Hill و بازگشتش به خانه پس از خدمت در ارتش شروع می‌شود، جایی که متوجه می‌شود برادرش گم شده و خانواده‌اش در وضعیت عجیبی قرار دارند و اولین لحظات بازی با اتمسفر سنگین، خیابان‌های مه‌آلود و صداهای وهم‌آور پر شده است. بازی ویژگی‌هایی مثل ترکیب اکشن و حل معما، مبارزات با انواع هیولاها و محیط‌های کابوس‌وار را ارائه می‌دهد و Alex قابلیت‌هایی مانند استفاده از سلاح‌های سرد و گرم، پرش و دویدن، و حل معماهای محیطی دارد. هدف اصلی شخصیت، کشف سرنوشت خانواده و برادرش، مواجهه با فرقه‌ی شهر و مقابله با موجودات کابوس‌وار است، در حالی که چالش‌های بازی شامل مبارزه با هیولاهای قوی، مدیریت منابع محدود، و مقابله با کابوس‌های روانی Alex می‌شود. محیط بازی گسترده و متنوع است و شامل خیابان‌های مه‌آلود شهر، خانه‌ها و بیمارستان‌های متروک، کارخانه‌ها، جنگل‌ها و تونل‌های تاریک می‌شود که همه با جزئیات ترسناک و موسیقی وهم‌آور طراحی شده‌اند تا حس بی‌پناهی و وحشت را به بازیکن منتقل کنند و تجربه‌ای روانی و ترسناک بسازند.

دانلود بازی Silent Hill Homecoming برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Silent Hill: Homecoming توسط استودیو Double Helix Games توسعه یافت و روند ساخت آن حدود ۳ سال طول کشید، چرا که پس از پایان کار Team Silent روی نسخه ۴، کونامی تصمیم گرفت توسعه نسخه‌های بعدی را به استودیوهای خارجی بسپارد تا سبک بازی کمی به سمت اکشن و نسل جدید کنسول‌ها حرکت کند. بازخوردها نسبت به بازی متفاوت بود؛ منتقدان و گیمرها از موسیقی و اتمسفر ترسناک محیط‌ها تقدیر کردند، اما بسیاری از طرفداران نسخه‌های کلاسیک از کاهش معماهای روانی، سبک اکشن بیشتر و کم‌رنگ شدن حس وحشت عمیق ناراضی بودند. به طور کلی، Homecoming تجربه‌ای جذاب و ترسناک برای تازه‌واردها بود، اما نسبت به نسخه‌های قبلی Silent Hill محبوبیت کمتری پیدا کرد و نشان داد تغییر تیم سازنده و سبک بازی روی استقبال طرفداران تأثیر گذاشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گیمباتو در شبکه های اجتماعی