Bandai Namco اعلام کرده است که بازی Tekken 8 در سال اول سه میلیون نسخه فروخته است و از بازی Tekken 7 پیشی گرفته است. Bandai Namco با تکیه بر این شتاب، اولین جزئیات فصل 2 سری بازی های مبارزه ای سه بعدی خود را به اشتراک گذاشته است. Bandai Namco میزبان یک پخش زنده دو ساعته “Tekken Talk” بود که بر روی نقشه راه محتوای فصل 2، تغییرات ورودی در گیم پلی و بهبود رتبه آنلاین انجام می شد. Bandai Namco به جزئیات به روزرسانی موجودی که قرار است وارد شود اشاره نکرد، اما بیان کرد که بیش از 1500 تغییر تعادل در همه کاراکترها وجود دارد که در ارائه آینده پوشش داده خواهد شد.
فصل دوم Tekken 8 شامل چهار شخصیت و دو مرحله خواهد بود. اولین نفر از این شخصیت ها آنا ویلیامز، خواهر رقیب نینا ویلیامز است که با تریلر همراه بود. تازه وارد به گیم پلی آنا یک بازوکا است که او آن را «تام دوست داشتنی» می نامد، که اشاره ای به لذت بردن او از کارتون تام و جری است. شخصیت های دیگر فصل دوم ناشناخته هستند، اما Bandai Namco اعلام کرد که یکی از شخصیت ها یک شخصیت جدید و کاملاً اصلی برای دنیای Tekken است.
فصل 2 بازی Tekken 8 در تاریخ 31 مارس PDT با یک دوره دسترسی اولیه برای Anna و همچنین به روزرسانی رایگان با تغییراتی در گیم پلی، تعادل و رتبه بندی آغاز می شود. دوره انتشار زودهنگام Anna برای کسانی که پاس فصل دوم را دریافت کنند در دسترس خواهد بود. او رسماً بهعنوان خرید انفرادی در 3 آوریل PDT منتشر می کند.
علاوه بر تعادل، Tekken 8 بهبودهای جهانی را در گیم پلی ایجاد خواهد کرد که بر روی دو مورد از بزرگترین نقاط اختلاف میان طرفداران متمرکز شده است – سیستم گرما و کنار زدن. فصل دوم Tekken 8 به شخصیت های خاصی اجازه می دهد تا Heat Smash و Heat Burst را از موقعیت های مختلف آغاز کنند. علاوه بر این، بازیکنان این امکان را خواهند داشت که پس از استفاده از یک حرکت فعال سازی گرما، به حالت خمیده برگردند که می تواند با نگه داشتن جهت رو به پایین انجام شود.
طرفداران Tekken که آرزوی پیشرفت در کنار زدن را داشتند، سرانجام به آرزوی خود خواهند رسید. بازیکنان می توانند از حالت خمیده به سمت جلو حرکت کنند و همچنین می توانند حرکات جانبی قبل از وارد کردن را آرام کنند تا در موقعیت هایی مانند رشته بلوک، کنار زدن آسان تر شود. Sidestepping در Tekken همیشه در مقایسه با سایر بازی های مبارزه ای سه بعدی مانند Soulcalibur و Virtua Fighter ضعیف بوده است، بنابراین پیشرفت هایی مانند این, مدت ها در راه بوده است.
Matchmaking به جای سیستم Tekken Power بر اساس شخصیت بازیکن با بالاترین رتبه انجام خواهد شد. همچنین، هنگامی که بازیکنان یک شخصیت را رتبه بندی می کنند، شخصیت های استفاده نشده آنها سریعتر از قبل رتبه بندی می شوند. بازیکنان همچنین می توانند “فقط همان رتبه” را جستجو کنند. همه اینها برای کمک به کاهش smurfing است تا اطمینان حاصل شود که مبتدیان Tekken می توانند با دیگران در سطح مهارت خود روبرو شوند.
توزیع امتیاز برای بردها، باخت ها مجدداً متعادل می شود تا بازیکنان برای شکست دادن حریف با رتبه بالاتر پاداش بهتری دریافت کنند. همچنین در حالی که جوایز برای یک برد افزایش یافته است، دیگر جریمه امتیازی برای یک باخت وجود نخواهد داشت. جوایز ارتقاء نیز فقط برای اولین بار اجرا می شوند و به جای هر بار کسب رتبه، به رتبه جدیدی می رسند.
به دلیل این تغییرات، یک بازنشانی رتبه وجود خواهد داشت. این یک بازنشانی کامل رتبه نیست، زیرا بازیکنان رتبه شروع جدید خود را بر اساس جایی که در پایان فصل 1 به پایان می رسانند، دریافت می کنند. برای مثال، فردی که در حال حاضر رتبه 11 را دارد، به دان دهم پایین می آید. هشت رتبه جدید نیز فراتر از God of Destruction اضافه خواهد شد. عصر جدید و هیجان انگیزی از Tekken 8 در شرف آغاز است و از نظر ظاهری، در حال شکل گیری است که هم برای طرفداران قدیمی Tekken و هم برای افراد جدید تبدیل به یک دوره عالی خواهد شد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار دنیای گیم و دانلود بازی با بهترین کیفیت گیمباتو را دنبال کنید.