logo.gamebato
Murder by Numbers قتل توسط اعداد بازی کامپیوتری در ژانر ماجراجویانه می باشد که ترکیبی از رمان های بصری با پازل های منطقی برای پیشبرد
امتیاز:
3.9/5
Murder by Numbers قتل توسط اعداد بازی کامپیوتری در ژانر ماجراجویانه می باشد که ترکیبی از رمان های بصری با پازل های منطقی برای پیشبرد داستان است داستان بازی در

دانلود بازی Murder by Numbers برای کامپیوتر

بازی Murder by Numbers قتل توسط اعداد, یک بازی ویدئویی در سبک ماجراجویانه است که توسط Mediatonic توسعه یافته و توسط The Irregular Corporation منتشر شده است. و در 5 مارس 2020 برای پلتفرم ویندوز منتشر شد. این بازی ترکیبی از رمان های بصری با پازل های منطقی برای پیشبرد داستان است.

Murder by Numbers.banner2

این بازی کامپیوتری ماجراجویانه به دنبال آنر میزراحی بازیگر تلویزیون (تبدیل شده به کارآگاه) و ربات همراهش SCOUT است که خود را درگیر چندین پرونده قتل می بینند. بازیکنان که در سبک رمان بصری، شبیه به سری Ace Attorney ارائه می‌ شوند، وظیفه بازجویی از شاهدان و مظنونان و بررسی مناطق برای یافتن سرنخ‌ ها را دارند. بررسی صحنه, پازل‌ هایی را به‌ وجود می‌ آورد که بازیکن باید آن‌ ها را حل کند تا شواهدی را کشف کند و سپس می‌ تواند برای پیشبرد داستان به شاهدان ارائه شود. این پازل‌ ها مانند بسیاری دیگر از پازل‌ های نانوگرام مبتنی بر رایانه حل می‌ شوند و به بازیکن این امکان را می‌ دهند که فضاهایی را که باید پر شوند و آن‌ هایی که باید خالی باشند، به عنوان روشی برای ردیابی کار خود و کسر کردن برای حل پازل علامت‌ گذاری کند. یک بازیکن می تواند هر تعداد اشتباه را در حالی که بدون جریمه در بیشتر پازل ها پیش می رود مرتکب شود، اما ممکن است راهنمایی هایی برای راه حل بخواهد. برخی از بخش‌ ها از بازیکن می‌ خواهند که مجموعه‌ ای از پازل‌ های کوچک‌ تر را در یک محدودیت زمانی و بدون استفاده از نشانگرها یا نکات «فضای خالی» تکمیل کند.

Murder by Numbers.banner1

داستان بازی Murder by Numbers به چهار مورد تقسیم می شود که هر کدام دارای رتبه کارآگاهی هستند که از F شروع می شود و با حل پازل ها توسط بازیکن افزایش می یابد. کسب امتیاز کافی رتبه را بالا می برد و پازل های جایزه را خارج از داستان اصلی باز می کند، با امتیاز بیشتری برای عدم استفاده از نکات اعطا می شود. کسب رتبه S در یک پرونده و پاک کردن همه پازل‌ های پاداش باز شده، توالی داستان اختیاری را باز می‌ کند که جزئیات داستان SCOUT را شرح می‌ دهد.

Murder by Numbers.banner3

داستان قتل توسط اعداد در لس آنجلس در سال 1996 اتفاق می‌ افتد. پس از اخراج آنر از کارش، با SCOUT روبرو می شود، رباتی که در سطل زباله پرتاب شده و بیشتر خاطرات خود را از دست داده است. آنر متوجه می شود که مجری برنامه به قتل رسیده است. آنر با کمک SCOUT موفق می شود راز پشت قتل را حل کند، اما قاتل ظاهراً خودکشی می کند. آنر به زودی خود را درگیر معماهای قتل بیشتری می‌ یابد و در کنار SCOUT برای حل آنها تلاش می‌ کند تا خاطرات از دست رفته‌ اش را دوباره به دست آورد. هم اکنون می توانید لینک دانلود رایگان این بازی هیجان انگیز را از وب سایت گیمباتو دریافت کنید.

دانلود بازی Murder by Numbers Collectors Edition-I_Know
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
دانلود 830MB Download

به نصب بازی بپردازید. بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک نیست.

—————————————————————————————————–

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

رده سنی:E
بازی برای افراد بین 6الی9سال مناسب میباشد.

دارای میانگین نمرات 79 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel Core i3 or higher Intel Core i3 or higher CPU
GeForce GTX 660 (2048 MB) or Radeon R9 285 (2048 MB) – Integrated GPUs may work but are not supported. GeForce GTX 660 (2048 MB) or Radeon R9 285 (2048 MB) – Integrated GPUs may work but are not supported. VGA
4GB 2GB RAM
4GB 4GB HHD
Windows 7 (64-bit) Windows 7 (64-bit) OS
DirectX: Version 9 DirectX: Version 9 software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی