Poppy Playtime Chapter 4 زمان انتشار را اعلام می کند

Poppy Playtime Chapter 4 زمان انتشار را اعلام می کند

Mob Entertainment پنجره انتشار را فاش کرده است، از جمله جزئیات دیگر، در مورد Poppy Playtime Chapter 4. فصل آینده در ژانویه 2025 خواهد آمد.

Mob Entertainment یک تیزر یک دقیقه‌ ای برای Poppy Playtime Chapter 4 به اشتراک گذاشت. سازنده قول می‌ دهد تا با معرفی شخصیت‌ های وحشتناک بسیار بیشتر، از جمله یک شرور جدید، داستان تاریک‌ ترین قسمت خود را گسترش دهد. بازیکنان کاوش در سطوح جدید و چندین مکانیک گیم پلی که برای ایجاد سناریوهای وحشتناک جدید طراحی شده اند، یاد خواهند گرفت. بازیکنان می توانند از امروز، 30 سپتامبر، در Steam، Poppy Playtime Chapter 4 را به لیست علاقه مندی های خود اضافه کنند. این فصل مانند سه قسمت اول از طریق Valve راه اندازی می شود و به احتمال زیاد به سوییچ، PS4، PS5، Xbox One، Xbox Series X/S و دستگاه های تلفن همراه راه پیدا می کند.

Poppy Playtime Chapter 4 زمان انتشار را اعلام می کند

Poppy Playtime در سال 2021 شروع به کار کرد و داستان آن در سال 2005 روایت می شود. بازیکنان نقش کارمند سابق اسباب بازی ساز Playtime Co را بر عهده می گیرند که پس از ناپدید شدن اسرارآمیز کارکنان شرکت ده سال قبل، دوباره از کارخانه اسباب بازی متروکه آن بازدید می کند. بازیکنان بازی را از طریق دیدگاه اول شخص هدایت می کنند و پازل ها را حل می کنند و در عین حال از دشمنان مختلف دوری می کنند.

Poppy Playtime Chapter 1 در Steam برای Microsoft Windows در اکتبر 2021، Android و iOS در مارس 2022، PlayStation 4 و PlayStation 5 در دسامبر 2023، و Nintendo Switch در 25 دسامبر عرضه شد. فصل دوم برای Microsoft Windows، iOS و Android در 2022، و فصل 3 در ژانویه 2024 در ویندوز به نمایش درآمد. قسمت آینده Poppy Playtime، بازیکنان را با فاصله کمی کوتاه‌ تر از فصل 3، طولانی‌ ترین قسمت بازی به Playtime Co بازمی‌ گرداند.

Poppy Playtime Chapter 4 زمان انتشار را اعلام می کند

فیلم Poppy Playtime در حال توسعه است

Mob Entertainment با Legendary Entertainment همکاری می کند تا بازی ترسناک بقا را به نمایش بگذارد. Legendary در حال توسعه اقتباس از بازی ویدئویی به فیلم Poppy Playtime با تهیه‌کنندگان Don Murphy و Susan Montford از Angry Films است. این استودیو هیچ جزئیات داستان یا بازیگری را برای فیلم آینده فاش نکرده است. بنیانگذاران Mob Entertainment، Zach Belanger و Seth Belanger بیانیه مشترکی را در رابطه با اقتباس فیلم ترسناک بقا منتشر کردند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و بازی های کامپیوتر, گیمباتو را دنبال کنید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی