به‌روزرسانی Fortnitemares توسط Fortnite به تعویق افتاد

به‌روزرسانی Fortnitemares توسط Fortnite به تعویق افتاد

Fortnite راه اندازی رویداد Fortnitemares امسال را به تعویق انداخت. با این حال، طرفداران مجبور نخواهند بود برای رسیدن به‌ روزرسانی مورد انتظار زیاد منتظر بمانند.

اوایل صبح امروز، اپیک گیمز در حساب کاربری Fortnite Status X اعلام کرد که راه اندازی Fortnitemares را به تاخیر انداخته است. در این پست آمده است: “در حالی که ما به آماده سازی نهایی برای نسخه 31.40 ادامه می دهیم، شروع را چند ساعت به تاخیر می اندازیم. زمانی که قصد داریم سرورهای Fortnite را آفلاین کنیم، به روز رسانی دیگری ارائه خواهیم کرد.” توسعه‌ دهنده Fortnite به‌ روزرسانی دوم را پیگیری کرد و فاش کرد که Fortnitemares فردا صبح وارد بازار می‌شود. 

به‌روزرسانی Fortnitemares توسط Fortnite به تعویق افتاد

در مورد آنچه طرفداران می توانند از Fortnitemares قریب الوقوع Fortnite انتظار داشته باشند، یک کراس اوور فرنچایز Saw در راه است. افشاگران فورتنایت و داده ماینرها اخیرا چندین فایل جدید اضافه شده به بازی را با نسخه 31.20 تجزیه و تحلیل کردند و یک تیزر بالقوه برای رویداد آینده کشف کردند. در کنار برخی از پوسته های اصلی، Fortnitemares همچنین انتظار می رود که شامل Leatherface از The Texas Chain Saw Massacre و Marvel Universe’s Mephisto باشد.

شایعه اخیر Fornite از Scooper پرکار ShiinaBR نشان داد که Fortnite OG 2 در انتهای فصل 5، فصل 4، قرار است در 2 نوامبر 2024 به پایان برسد. Epic Games به بازیکنان این امکان را می دهد که فصل 1، فصل 5 را در Fortnite OG دوباره زنده کنند. بازیکنان از مکان‌ های نمادین، از جمله Loot Lake، Pleasant Parks، و Lazy Links بازدید کردند و از سلاح‌ های کلاسیک مانند SCAR، Pump Shotgun و Bolt-Action Sniper استفاده کردند. Fortnite OG 2 طبق گزارش‌ ها، با آوردن نقشه، سلاح‌ ها و موارد دیگر بر موفقیت رویداد اول استوار خواهد شد.

به‌روزرسانی Fortnitemares توسط Fortnite به تعویق افتاد

ShiinaBR یک منبع اطلاعاتی معمولی قابل اعتماد است که به طور دقیق معرفی پوسته های متالیکا و بیلی آیلیش به فورتنایت و همچنین رویدادهای متقاطع با فرنچایزهایی مانند Mad Max، مردان ایکس و دزدان دریایی کارائیب را پیش بینی می کند. Epic Games رویداد Fortnite خود، Fortnitemares را یک روز به تعویق انداخته است و اکنون در روز شنبه، 12 اکتبر ساعت 2 بامداد به وقت شرقی به صورت زنده پخش خواهد شد. برای اطلاع از تازه ترین اخبار حوزه گیم با گیمباتو همراه باشید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی