یک hack’n’slash پویا بدون محدودیت کلاسی. مسیر خود را با بالا رفتن سطح انتخاب کنید و شخصیت خود را همانطور که می خواهید بازی کنید!
یک hack’n’slash پویا بدون محدودیت کلاسی. مسیر خود را با بالا رفتن سطح انتخاب کنید و شخصیت خود را همانطور که می خواهید بازی کنید! این دنیای از هم پاشیده

دانلود بازی Wolcen: Lords of Mayhem برای کامپیوتر | گیمباتو

داستان Wolcen در دنیایی خیالی و تاریک به نام Wolcen روایت می‌شود که تحت سلطه موجودات شیطانی و قدرت‌های ماورایی قرار داشته است. شما در نقش شخصیت اصلی به نام Lords of Mayhem بازی می‌کنید که یکی از بازماندگان جنگی است که دنیای او را ویران کرده است. گروه Purifiers که شما نیز درش عضو هستید و علیه تاریکی می جنگید اجازه استفاده کردن از جادو را ندارند اما شما در یک نبرد به صورت غیر ارادی از جادو استفاده می کنید که باعث می شود که تقابلی در آن جا صورت بگیرد.

دانلود بازی Wolcen: Lords of Mayhem برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی از گرافیک زیبا و جزئیات دقیق برخوردار است که تجربه بصری جذابی را عرضه می‌کند. و از آن جذات تر قسمت مبارزات این بازی می باشد که در Wolcen سریع و پرجنب و جوش هستند. دست شما در این بازی بسیار باز می باشد و می توانید از طیف بسیار گسترده ی و مختلف سلاح‌ها و جادوها استفاده کنید و با آن ها دشمن های خود را از ببن ببرید. بازیکنان می‌توانند شخصیت خود را به طور کامل سفارشی کنند و کلاس شخصیت خود را باید انتخاب کنید و سلاح های شما با تغییر کلاس شما عوض می شود. یکی از جذاب ترین قسمت های این بازی سیستم نوار شایستگی می باشد که به بازیکنان این امکان را می‌دهد که مهارت‌ها و توانایی‌های مختلف را با توجه به سبک بازی خود انتخاب کنند. این بازی یک بازی در ژانر نقش آفرینی برای کامپیوتر می باشد و دنیای بازی شامل نقشه‌های مختلف و محیط‌های زیبا برای کاوش است، که امکان جستجو برای منابع، غنائم و داستان‌های فرعی را فراهم می‌کند.

دانلود بازی Wolcen: Lords of Mayhem برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Wolcen: Lords of Mayhem را یک استدیویی به اسم WOLCEN Studio ساخته و خودش این بازی را در تاریخ 13 فوریه سال 2020 به بازار عرضه کرد. این استدیو فقط همین یک بازی را در کارنامه خود دارد که به هیچ عنوان مورد پسند گیمرها نیامده است و گیمرها حسابی از خجالتش در آمدند و فعلا در استیم وضعیت ((Mixed)) را دارد. یکی از اصلی ترین دلیل های نارضایتی کاربران باگ های متعدد و بسیار زیاد این بازی می باشد. سبک اصلی این بازی Hack and Slash می باشد و دیگر ژانرهایش نقش آفرینی , ماجراجویی , استراتژیک , مبارزه ای , فانتزی می باشد. این بازی در سال 2020 فقط برای PC منتشر شد و در سال 2023 برای کنسول های ایکس باکس و پلی استیشن در دسترس کاربران قرار گرفت. شما دوستان عزیز نیز اگر به دنبال تجربه کردن این بازی هستید می توانید به راحتی  

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی