به جای Ash Williams یا دوستانش از فرنچایز نمادین Evil Dead در یک بازی مملو از اکشن چند نفره بیش از حد co-op و PVP
به جای Ash Williams یا دوستانش از فرنچایز نمادین Evil Dead در یک بازی مملو از اکشن چند نفره بیش از حد co-op و PVP قرار بگیرید! به عنوان تیمی

Evil.Dead The.Game .banner1

در Evil Dead: The Game، بازیکنان در دنیای عجیب و ترسناک Evil Dead قرار می‌گیرند و داستان حول شخصیت‌هایی می‌چرخد که باید به مبارزه با موجودات شیطانی بپردازند. بازیکنان می‌توانند در نقش شخصیت‌های معروفی از فیلم‌ها و سریال‌ها از جمله اش ویلیامز (Ash Williams) و پم (Pablo) بازی کنند. هدف اصلی آن‌ها بقا در برابر نیروهای شیطانی و از بین بردن تهدیدات مختلف است.

Evil.Dead The.Game .banner2

این بازی به صورت چندنفره طراحی شده و بازیکنان می‌توانند به صورت تیمی با یکدیگر همکاری کنند یا به عنوان یکی از موجودات شیطانی بازی کنند و به تعقیب شخصیت‌های دیگر بپردازند. این بازی یک بازی در ژانر ترسناک برای کامپیوتر می باشد و بازیکنان می‌توانند از بین شخصیت‌های مختلف انتخاب کرده و با استفاده از مهارت‌ها و سلاح‌های خاص هر شخصیت، استراتژی‌هایی برای بقا بسازند. بازی ترکیبی از نبرد، کاوش و بقا است. بازیکنان باید منابع، سلاح‌ها و تجهیزات را جمع‌آوری کنند تا در برابر دشمنان قدرتمند بایستند. دنیای بازی با جزئیات و جو ترسناک طراحی شده که بازیکنان را در فضایی از وحشت و تنش قرار می‌دهد. این بازی هم مانند سریال می باشد و همیشه یک تم کمدی در این سری وجود دارد , این بازی هم بدون ضربه زدن به روح اصلی این مجموعه توانست با توجه به تاریخچه فرنچایز بازی را متعادل کند.

Evil.Dead The.Game .banner3

بازی کامپیوتری Evil Dead: The Game یک بازی کامپیوتر می باشد که کاملا از سریال این بازی الهام گرفته است و در همه ی شخصیت های درون سریال در این بازی حضور دارند. این بازی را شرکت بازی سازی Saber Interactive ساخته و با کمک استدیو بازی سازی Boss Team Games, LLC این بازی را در تاریخ 26 آپریل 2023 به بازار عرضه کرد. این بازی به صورت فوق العاده گسترده عرضه شد و برای پلتفرم های PlayStation 5, Nintendo Switch, PlayStation 4, Xbox One, GeForce Now, Microsoft Windows, Xbox Series X and Series S آمد و در دسترس کاربران قرار گرفت. سبک های اصلی این بازی Gore و Multiplayer می باشد و دیگر ژانرهای این بازی ترسناک , اکشن , رازآلود , سوم شخص می باشد. این بازی فعلا فقط به صورت آنلاین قابل بازی کردن می باشد که متاسفانه فعلا کرک از کار افتاده است. در صورت موجود شدن کرک آنلاین , ما به سرعت برای شما دوستان عزیز قرار می دهیم تا بتوانید با اش ویلیامز شیاطین را از بین ببرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی