دو ماه پس از زنده ماندن از فاجعه وحشتناک در آزمایشگاه عمارت، جیل ولنتاین از S.T.A.R.S استعفا می دهد. و تلاش می کند تا از
دو ماه پس از زنده ماندن از فاجعه وحشتناک در آزمایشگاه عمارت، جیل ولنتاین از S.T.A.R.S استعفا می دهد. و تلاش می کند تا از شهر ویران شده راکون کابوس

Resident.Evil 3 Nemesis.banner1

در Resident Evil 3: Nemesis، بازیکن در نقش جیل ولنتاین (Jill Valentine)، یکی از شخصیت‌های اصلی سری، قرار می‌گیرد. داستان پس از حوادث بازی Resident Evil 2 جریان دارد و به تلاش‌های جیل برای فرار از رکون سیتی و نجات خود در میانه شیوع ویروس T می‌پردازد. جیل دارای هدفی مشخص است: زنده ماندن و فرار از شهر قبل از انتقام‌جویی و نابودی‌اش توسط موجودی به نام نمسیس (Nemesis) است. نمسیس یک موجود زنده و قدرتمند از سوی شرکت آمبریلا (Umbrella Corporation) است که به‌طور خاص برای شکار تیم STARS یا Special Tactics and Rescue Service (تیم کریس ردفیلد) طراحی شده است.

Resident.Evil 3 Nemesis.banner2

از اسم این بازی کاملا معلوم است که چالش اصلی این بازی چه می باشد , نمسیس به عنوان یک دشمن دائمی در طول بازی به دنبال جیل می‌گردد و وجود او تنش و ترس را در بازی افزایش می‌دهد. این موجود به طور مداوم و در مکان‌های مختلف جیل را تعقیب می‌کند و مبارزات با او چالش‌های خاصی را به همراه دارد. بازی ترکیبی از عناصر ترس و اکشن است و شامل پازل‌ها، مبارزات با زامبی‌ها و موجودات مختلف است که بازیکن باید با آنها مقابله کند. بازی دارای کات‌سین‌های جذاب و سینمایی است که به پیشبرد داستان کمک می‌کنند و شخصیت‌پردازی را عمیق‌تر می‌سازند. محیط‌ها به‌طور دقیقی طراحی شده‌اند و به بازیکن امکان کاوش در مکان‌های مختلف شهر رکون سیتی را می‌دهند, دوربین این بازی از گوشه محیط می باشد و با عوض شدن محیط زاویه دوربین بازی نیز عوض می شود. بازیکنان می‌توانند سلاح‌ها و تجهیزات مختلفی را پیدا کرده و استفاده کنند تا با دشمنان خود مقابله کننند.

Resident.Evil 3 Nemesis.banner3

بازی کامپیوتری Resident Evil 3: Nemesis یکی از آخرین یادگاری های Shinji Mikami می باشد و این مرد با ساختن این بازی باعث شد یک نسل بعد از انجام این بازی شب نتوانند راحت بخوابند. این بازی برای کنسول افسانه ای PlayStation 1 عرضه شد و نسخه دیسک این بازی 4 میلیون ازش فروش رفت. این بازی را شرکت بازی سازی کپکام در تاریخ 11 نوامبر سال 1999 عرضه شد و نسخه ریمیک این بازی سال 2020 به بازار عرضه شد که به دلیل کوتاه کردن گیم پلی بازی نقدهای منفی بسیار زیادی دریافت کرد. حذف کردن پازل های سرگرم کننده نسخه اصلی این بازی در قسمت ریمیک یکی از بزرگترین ایرادهای این بازی می باشد. ژانرهای این بازی اکشن , دلهره آور , ترسناک , بقا , سوم شخص می باشد. این بازی روی ویندوزهای 10 و 11 بالا نمی آمد و یا بسیار سخت بالا می آمد , اما نگران نباشید گروه هکری GOG توانسته است یک نسخه کاملا بهبود یافته برای شما دوستان عزیز عرضه کند و شما می توانید از طریق لینک های مستقیم موجود در پایگاه داده گیمباتو دانلود کرده و به راحتی هر چه تمام تر آن را اجرا کنید و به جیل کمک کنید از دست نمسیس فرار کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی