تاریخ انتشار Resident Evil 9 به بیرون درز کرد

تاریخ انتشار Resident Evil 9 به بیرون درز کرد

تاریخ انتشار Resident Evil 9 ممکن است خیلی دور نباشد. شایعه جدیدی ممکن است تاریخ انتشار Resident Evil 9 را فاش کند. کپکام از زمان عرضه بازی Resident Evil Village و Resident Evil 4 Remake هنوز از بازی بعدی Resident Evil رونمایی نکرده است، اما انتظار می رود که نسخه اصلی بعدی در دست ساخت است و احتمالاً زودتر منتشر خواهد شد. طبق یک شایعه جدید، Resident Evil 9 بلندپروازانه‌ ترین بازی رزیدنت اویل از کپکام است، با این حال، هر بار در مورد هر قسمت اصلی گفته می‌ شود، بنابراین در این مرحله قابل انتظار است.

تاریخ انتشار Resident Evil 9 به بیرون درز کرد

چیزی که کمتر مشخص است این است که بازی قرار است چه زمانی منتشر شود. این شایعه ادعا می کند که این بازی در نیمه دوم سال 2025 منتشر می شود، یعنی زمانی بین ژوئن سال آینده تا دسامبر سال آینده. این شایعه اضافه می کند که جاه طلبی بازی و توسعه آن است که روند کار را کند کرده است، نه مشکلات مربوط به توسعه، که برخی شایعات قبلی ادعا می کردند. این شایعه با ادعای اینکه بازی در هفته ها/ماه های آینده فاش می شود، به پایان می رسد، که به نظر می رسد پیش از پایان سال باشد، اگرچه این تعهد به صراحت انجام نشده است. جالب اینجاست که این شایعه در پشت شایعه دیگری منتشر می شود که ادعا می کند این بازی قرار است به زودی در PlayStation State of Play فاش شود. اگرچه این از منبع دیگری است.

تاریخ انتشار Resident Evil 9 به بیرون درز کرد

اگر نشت اطلاعات درست باشد، قهرمان جدیدی به نام آدریان کلارک در آن نقش خواهد داشت. باز هم، این یک حذف نیست زیرا کپکام طرفداران Resident Evil را با یک قهرمان کاملاً جدید در Resident Evil 7 غافلگیر کرد. با این حال، استفاده از کاراکترهای از قبل تثبیت شده خود بیشتر از معرفی شخصیت جدید رایج است.

Capcom هنوز هیچ اظهار نظری در مورد این نشت احتمالی به هیچ عنوان ارائه نکرده است. ما شک نداریم که این تغییر کند، اما اگر تغییر کرد، مطمئن خواهیم شد که خبر را مطابق با آن به روز خواهیم کرد. 

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی