تاریخ عرضه Fantasian Neo Dimension، آخرین نسخه JRPG خالق فاینال فانتزی مشخص شد

تاریخ عرضه Fantasian Neo Dimension، آخرین نسخه JRPG خالق فاینال فانتزی مشخص شد

تاریخ عرضه Fantasian Neo Dimension، آخرین نسخه JRPG خالق فاینال فانتزی

بازی Fantasian Neo Dimension، نسخه بهبودیافته یک بازی JRPG برای IOS از خالق بازی های سری فاینال فانتزی است، که بالاخره تاریخ عرضه نسخه رایانه شخصی آن مشخص شده است.

یک بازی جدید از هیرونوبا سوکاگوچی، خالق سری Final Fantasy، که کار بزرگی است، اما آن بازی جدید، Fantasian ، آنقدر که به نظر می رسید مورد توجه قرار نگرفته است، عمدتاً به این دلیل که در ابتدا منحصراً برای iOS ساخته شده بود. با این حال، پس از چند سال در دسترس بودن فقط بر روی دستگاه‌های اپل، متوجه شدیم که Fantasian با فرمت جدیدی تحت عنوان Fantasian Neo Dimension به رایانه شخصی می‌رود. اکنون، ما بالاخره می دانیم که این نسخه بازسازی شده از بازی چه زمانی به رایانه شخصی عرضه می شود که خیلی زودتر از حد انتظار است.

Fantasian یک JRPG یا بازی نقش آفرینی ژاپنی است که برای الهام گرفتن به پایه‌های این سبک از بازی ها نگاه می‌کند و دارای انتخاب‌های طراحی مانند مبارزات نوبتی و برخوردهای تصادفی است. همچنین در این فیلم یک قهرمان فراموشی در قالب شخصیت اصلی لئو، مرد جوانی که در دنیای عجیبی که توسط ماشین‌ها تسخیر شده است، به میدان می‌رود تا بفهمد او کیست و ماهیت بیماری مرموزی که مردم این منطقه را درگیر کرده چیست.

جدای از سیستم مهارت منحصربفرد مورد استفاده در مبارزات نوبتی، بازی Fantasian به خاطر سفر پرشور خود، جذابیت تصاویر پس‌زمینه دیورامای دست‌سازش، و همراه شدن ساکاگوچی با یک کهنه‌کار دیگر فاینال فانتزی، آهنگساز نوبوو اوئماتسو، متمایز است.

این بازی در تاریخ 5 دسامبر 2024 عرضه می شود که می توانید در اولین فرصت آن را از گیمباتو به صورت رایگان دانلود کنید. برای دریافت اخبار، بررسی‌ها و راهنماهای روزانه درباره بازی کامپیوتر و غیره سایت گیمباتو را رصد کنید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی