با یک تجربه RPG حتی عمیق تر، دوباره به دنیای منحصر به فرد GreedFall شیرجه بزنید. از جزیره تولد خود ریشه کن شده، آزادی خود
با یک تجربه RPG حتی عمیق تر، دوباره به دنیای منحصر به فرد GreedFall شیرجه بزنید. از جزیره تولد خود ریشه کن شده، آزادی خود را بیابید، قاره کهن را

دانلود بازی GreedFall II: The Dying World برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی GreedFall II: The Dying World، سری دوم مجموعه GreedFall می باشد و سه سال قبل از اتفاقات بازی اول روایت می شود. در این بازی بازیکنان وارد دنیای وسیع‌تری می‌شوند که تحت تأثیر یک مشکل زیست‌محیطی و سیاسی قرار گرفته است. شخصیت شما اهل جزیره ای به اسم Teer Fradee می باشد که به خوبی و خوشی در حال سپری کردن زندگی می باشد اما این شادی توسط استعمارگران از بین می رود و او تبدیل به یک برده می شود. حالا شما باید برای آزادی یک جهان در آستانه نابودی تلاش بکنید و در برابر ظلم و ستیم بایستید. 

GreedFall II The.Dying .World .banner2

بازی GreedFall II: The Dying World یک بازی در ژانر نقش آفرینی برای کامپیوتر می باشد و مانند نسخه اول، بازیکنان می‌توانند شخصیت خود را سفارشی کنند و در یک دنیای غنی از محتوای داستانی و ماموریت‌های فرعی غوطه‌ور شوند. انتخاب‌های دیالوگی و روابط با دیگر شخصیت‌ها بر روی داستان و عواقب آن تأثیر می‌گذارد، به طوری که تصمیمات شما می‌تواند به پیشرفت یا شکست شما منجر شود.  بازی دارای محیط‌های متنوع با طراحی هنری زیبا است که شامل روستاها، شهرها و مناطق طبیعی مختلف می‌شود. بازیکنان در طول بازی باید با دشمنان مختلف مبارزه کنند و می‌توانند از سیستم‌های مختلف جنگی و مهارت‌های منحصر به فرد شخصیت استفاده کنند. بازی به بررسی تم‌های خیانت، قدرت و استثمار در یک دنیای فانتزی می‌پردازد و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با استفاده از درخت قدرت و مهارت شخصیت خود را قوی تر کنند تا بتوانند دشمنان خود را شکست دهند.

GreedFall II The.Dying .World .banner3

بازی کامپیوتری GreedFall II: The Dying World توسط شرکت بازی سازی Spiders ساخته شده و سری اول این مجموعه یعنی GreedFall را نیز همین استدیو بازی سازی نیز ساخته بود یک شرکت بازی سازی دیگر به اسم Nacon این بازی را به بازار عرضه کرد. این بازی فعلا به صورت Early Access منتشر شده است و طبق حرف های که سازندگان این بازی زده اند , نسخه کامل این بازی حالا حالاها عرضه نمی شود. این بازی برای PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X and Series S, Xbox One, Microsoft Windows عرضه شد. ژانرهای این بازی اکشن , نقش آفرینی , جهان باز , ماجراجویی , فانتزی , مخفی کاری , سوم شخص می باشد. شما دوستان هم اگر مایل هستید دوباره پا به دنیای Greedfall بذارید می تونید این بازی را از طریق لینک های مستقیم موجود در وبسایت گیمباتو دانلود کرده و آن را نصب و اجرا بکنید و در این دنیای در آستانه سقوط برای آزادی بجنگید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی