logo.gamebato

نحوه انتقال انتخاب های گذشته به Dragon Age: The Veilguard

نحوه انتقال انتخاب های گذشته به Dragon Age: The Veilguard

نحوه انتقال انتخاب های گذشته به Dragon Age: The Veilguard

سری Dragon Age مدت‌هاست که به بازیکنان این امکان را می‌دهد که انتخاب‌های بین بازی‌ها را وارد کنند تا وضعیت جهانی ثابتی داشته باشند. Dragon Age: The Veilguard تفاوتی نخواهد داشت، اما به نظر می رسد رویکرد خود را تغییر می دهد، که قبلاً نیاز به وارد کردن مستقیم یک فایل ذخیره یا استفاده از ابزار Bioware ایجاد شده قبل از انتشار Inquisition حدود ده سال پیش بود.

نحوه انتقال انتخاب های گذشته به Dragon Age: The Veilguard

کارگردان کورین بوشه، در مصاحبه ای با IGN، توضیح داد که بازیکنان می توانند انتخاب ها را از طریق انتخاب منوهای متناسب خود در کارت های تاروت بازیابی کنند، نه با وارد کردن مستقیم یک فایل ذخیره یا استفاده از برنامه Dragon Age Keep که به شما امکان تغییر انتخاب ها را می دهد. این همچنین شامل فرصتی برای بازسازی قهرمان خود از بازی Dragon Age: Inquisition می‌شود که در The Veilguard ظاهر می‌شود، اگرچه شما کنترل Rook، قهرمان جدید این بازی را خواهید داشت.

او همچنین درباره انتقال انتخاب های گذشته افزود که 10 سال از آخرین باری که گیمرها این بازی را بازی کرده اند می گذرد. آنها ممکن است آنچه در بازی‌های قبلی انجام داده‌اند را به خاطر نیاورند. ممکن است برای رسیدن به آن تجدید نظر نیاز داشته باشند. شما می توانید به ماجراهای گذشته خود بروید و از طریق کارت‌های تاروت، به شما می‌گوید که زمینه چیست و چه تصمیمی می‌خواهید بگیرید.

BioWare پیشنهاد کرد که بازگشت قهرمان مورد علاقه طرفداران در Dragon Age: The Veilguard با تفکر زیادی انجام می شود و اضافه کرد که بازیکنان می توانند اساساً شخصیت خود را از بازی قبلی بازسازی کنند. این نه تنها به ظاهر آنها بلکه برای پیشینه آنها نیز صدق می کند، از جمله انتخاب هایی که تا پایان Dragon Age: Inquisition انجام داده اند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی