خلاصه با پیشرفت های گسترده در بهترین گرافیک و گیم پلی کلاس خود، ویژگی های آنلاین رقابتی و اجتماعی، و حالت های عمیق و متنوع
خلاصه با پیشرفت های گسترده در بهترین گرافیک و گیم پلی کلاس خود، ویژگی های آنلاین رقابتی و اجتماعی، و حالت های عمیق و متنوع بازی، NBA 2K21 غوطه ور

NBA 2K21.banner1

در بازی NBA 2K21 یک بخش جدیدی به اسم Career Mode وجود دارد. در این بخش، داستان حول محور یک بازیکن بسکتبال جدید به نام “جِی.سی. کِوینز” (J.C. Kivens) می‌چرخد. بازیکن کنترل جی سی را به عهده می‌گیرد و در تلاش است تا به یک ستاره NBA تبدیل شود. داستان از دوران جوانی “جِی.سی” آغاز می‌شود، جایی که او با استعدادهایش در بسکتبال شروع به کار می‌کند و باید از چالش‌های مختلفی عبور کند تا به لیگ NBA راه یابد.

NBA 2K21.banner2

گرافیک NBA 2K21 گرافیک بسیار بالایی دارد و نسبت به نسخه های قبلی پیشرفت چشمگیری داشته است. انتقال حرکت‌های واقعی بازیکنان و جزئیات محیطی را به تصویر می‌کشد.  علاوه بر MyCareer ، این بازی دارای حالت‌های مختلفی مانند MyLeague و Play Now است که اجازه می‌دهد تا بازیکنان تجربیات متفاوتی را در دنیای بسکتبال داشته باشند.  بازی NBA 2K21 یک بازی در ژانر ورزشی برای کامپیوتر می باشد , این بازی به عنوان یک شبیه‌ساز معتبر از دنیای بسکتبال، تجربه‌ای جذاب و غنی را به طرفداران این ورزش ارائه می‌دهد و با داستان و گیم‌پلی عمیق خود، توانسته است تا به یک عنوان محبوب در میان بازی‌های ورزشی تبدیل شود. این بازی دارای یک بخش دیگر نیز می باشد به اسم MyTeam در این حالت، می‌توانید تیم دلخواه خود را با انتخاب بازیکنان مختلف بسازید و به رقابت با دیگران بپردازید. سیستم کارت‌های جمع‌آوری و چالش‌های روزانه از ویژگی‌های جذاب این حالت است.

دانلود بازی NBA 2K21 برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری NBA 2K21 توسط شرکت بازی سازی Visual Concepts ساخته شده و تمام مراحل توسعه این بازی بر عهده این شرکت بوده است. و یک شرکت بازی سازی دیگر که اسمش برای همه گیمرها آشنا است (2K Games) این بازی را در تاریخ 4 سپتامبر سال 2020 به بازار عرضه کرد. ژانرهای این بازی ورزشی , مسابقه , شبیه سازی می باشد. این بازی از منتقدان نمره متوسطی دریافت کرده است و از گیمرها نیز نمره 6 را دریافت کرده است. 2K Games این بازی را برای همه ی کنسول های نسل هشتم , نهم , Nintendo Switch و در آخر کامپیوتر عرضه کرد. شما دوستان هم می توانید این بازی را به همراه همه ی آپدیت هایش به صورت نیم بها و با بالاترین سرعت ممکن از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و به راحتی هر چه تمام تر آن را نصب و اجرا بکنید و سه امتیازی های خفنی را بزنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی