logo.gamebato
از سازندگان فرنچایز Age of Empires برنده جایزه، Age of Mythology: Retold فراتر از تاریخ به عصری اسطوره ای می رود که در آن خدایان،
امتیاز:
3.9/5
از سازندگان فرنچایز Age of Empires برنده جایزه، Age of Mythology: Retold فراتر از تاریخ به عصری اسطوره ای می رود که در آن خدایان، هیولاها و انسان ها با

Age.of .Mythology Retold.banner1

بازی Age of Mythology Retold نسخه بازسازی‌شده‌ای از یکی از محبوب‌ترین بازی‌های استراتژیک زمان واقعی (RTS) است که طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد. اول از همه در بازی باید با انتخاب یکی از تمدن‌ها (یونانی، مصری، نورس یا آسیایی) شروع کنید. هر تمدن دارای ویژگی‌ها و خدایان خاصی است که بر سبک بازی تأثیر می‌گذارند. نکته ی زیبای این بازی ترکیب شهر سازی- استراتژیک با قدرت های اساطیر می باشد , با پرستش خدایان و استفاده از قدرت‌های آن‌ها در نبرد و مدیریت منابع از مزایای آن‌ها بهره‌برداری کنید. هر خدا شامل مزایای منحصر به فردی است که می‌تواند در مبارزات مؤثر باشد.

Age.of .Mythology Retold.banner2

بازی Age of Mythology: Retold شامل محیط‌های متنوعی است که هر یک از آن‌ها ویژگی‌ها و زیبایی‌های خاص خود را دارند و در بازی شما هر کدام به درد یک چیزی میخورند , برای مثال محیط‌های طبیعی که شامل جنگل‌ها و گیاهان متنوع، محل مناسبی برای جمع‌آوری چوب. کوه‌ها منابع سنگ و طلا را دارا هستند و نقاط استراتژیکی برای دفاع. محیط‌های آبی برای اکتشاف و ساخت ناوگان دریایی و کنترل مسیرهای دریایی. شهرهای باستانی که شامل ساختمان‌ها و معابد باستانی که می‌توانند نقش کلیدی در پیشرفت داستان و مأموریت‌های خاص داشته باشند. مناطق مقدس , مکان‌هایی که به خدایان ارتباط دارند و می‌توانند قدرت‌های ویژه‌ای ارائه دهند. بازی Age of Mythology: Retold یک بازی در ژانر استراژیک برای کامپیوتر می باشد از بازی کلاسیک Age of Mythology است که در آن بازیکنان به جنگ‌های باستانی و دنیای اسطوره‌ای کهن می‌روند. در این بازی، بازیکنان چهار تمدن اصلی را انتخاب می‌کنند: یونانی‌ها، مصری‌ها، نورس‌ها و آسیایی‌ها. هر تمدن دارای خدایان و موجودات افسانه‌ای خاص خود است که به بازیکنان قدرت‌های متفاوتی ارائه می‌دهد.

Age.of .Mythology Retold.banner3

بازی کامپیوتری Age of Mythology: Retold توسط 5 شرکت بازی سازی شده است , شرکت های بازی سازی World’s Edge, Forgotten Empires, Tantalus Media, CaptureAge, Virtuos Games این بازی را ساخته است و یک کمپانی دیگر به اسم Xbox Game Studios قرار است در تاریخ 4 سپتامبر این بازی را به بازار عرضه کند اما این بازی 4 5 روز قبل از انتشار رسمی کرک شده است! ژانرهای این بازی استراتژیک , جنگی , فانتزی می باشد. این بازی با این که هنوز زمان انتشار رسمی اش نرسیده است کولاک کرده است , کاربران استیمی که این بازی را پیش خرید کرده اند بسیار راضی هستند و از طرفی دیگر منتقدان نمره عالی 84 را به این بازی تا این جای کار اختصاص داده اند. اگر شما هم طرفدار این سری بازی هستید , خوشحال باشید چون یکی از نسخه های این مجموعه انتظار شما را می کشد. شما می توانید این بازی را به صورت نیم بها از سرورهای پر سرعت سایت گیمباتو دانلود کرده و آن را استخراج و نصب بکنید و تمدن خود را بر پا کنید.

2 دیدگاه دربارهٔ «دانلود بازی Age of Mythology: Retold برای کامیپوتر<span class='urlv' id='post-67361-urlv' data-url='https://gamejs3.gamebatofiles.ir/gamejs16/Age.of.Mythology-Retold/Age.of.Mythology-Retold.Announce.Trailer.mp4' ></span>»

    1. سلام وقت بخیر مشکل بررسی و حل شد
      لطفا به پوشه بازی بروید و از طریق steamclient_loader بازی را اجرا کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی